Подача палива в насос
 Характерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...
|
Упорскування палива в камеру згоряння Узагальнюючи викладені особливості процесу згоряння распыленного палива в дизельному циклі необхідно однозначно прийняти, що теорія процесів запалення й горіння в дизелі повинна базуватися на розшифровці закономірностей усього комплексу процесів сумішоутворення, що включають у себе паливо-подачу, упорскування в повітряне середовище, розпилення на дрібні частки, спільний рух їх у вигляді паливного факела, нагрівши, випар палива й перемішування його пар з повітрям. Послідовна розшифровка цих процесів шляхом створення об'єктивної моделі явища - єдиний шлях до розуміння хімічних перетворень на базі збагнених фізичних-хіміко-фізичних законів. Тим часом, всі вітчизняні й закордонні теорії згоряння в дизелі обходили ці пекучі питання, не відбиваючи тим самим головної сутності дизельного процесу. Ці получившие популярність теорії базувалися на трьох основних допущеннях і формувалися в три етапи. Початковим і тому найбільш абстрактним методом побудови теорії згоряння в дизелі було відшукання математичної залежності й емпіричних коефіцієнтів, що вдало описують лінію згоряння індикаторної діаграми, але не базованих на ясних фізичних поданнях. Однак очевидно, що для настільки складного процесу це всього лише апроксимація експериментальних кривих з підбором емпіричних коефіцієнтів. Другим методом розшифровки згоряння в дизелі було використання закономірностей горіння в стаціонарних пальниках, топленнях, камерах, заснованих на горінні одиничних крапель. У стаціонарних умовах краплі досягають, практично не випаровуючись, фронту полум'я, чому сприяють невисокі температури й тиски в предпламенной зоні. Потрапляючи в зону горіння, краплі палива нагріваються й випаровуються від контакту з полум'яними газами й радіації, тому модель краплинного горіння прийнятна для стаціонарного випадку, оскільки відносний рух повітря й часток палива невелико. Якщо проаналізувати фото реєстрацію, то можна відзначити, що нахили треків (визначальні швидкості просування окремих часток) практично однакові, постійні й визначають високі швидкості руху. Це є доказом того, що в таких умовах частки палива далеко проникають без гальмування й теплообміну.
|