Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...


propoved.pp.ua


Упорскування палива в камеру згоряння
Узагальнюючи викладені особливості процесу згоряння распыленного палива в дизельному циклі необхідно однозначно прийняти, що теорія процесів запалення й горіння в дизелі повинна базуватися на розшифровці закономірностей усього комплексу процесів сумішоутворення, що включають у себе паливо-подачу, упорскування в повітряне середовище, розпилення на дрібні частки, спільний рух їх у вигляді паливного факела, нагрівши, випар палива й перемішування його пар з повітрям.

Послідовна розшифровка цих процесів шляхом створення об'єктивної моделі явища - єдиний шлях до розуміння хімічних перетворень на базі збагнених фізичних-хіміко-фізичних законів. Тим часом, всі вітчизняні й закордонні теорії згоряння в дизелі обходили ці пекучі питання, не відбиваючи тим самим головної сутності дизельного процесу.

Ці получившие популярність теорії базувалися на трьох основних допущеннях і формувалися в три етапи. Початковим і тому найбільш абстрактним методом побудови теорії згоряння в дизелі було відшукання математичної залежності й емпіричних коефіцієнтів, що вдало описують лінію згоряння індикаторної діаграми, але не базованих на ясних фізичних поданнях.

Однак очевидно, що для настільки складного процесу це всього лише апроксимація експериментальних кривих з підбором емпіричних коефіцієнтів. Другим методом розшифровки згоряння в дизелі було використання закономірностей горіння в стаціонарних пальниках, топленнях, камерах, заснованих на горінні одиничних крапель.

У стаціонарних умовах краплі досягають, практично не випаровуючись, фронту полум'я, чому сприяють невисокі температури й тиски в предпламенной зоні. Потрапляючи в зону горіння, краплі палива нагріваються й випаровуються від контакту з полум'яними газами й радіації, тому модель краплинного горіння прийнятна для стаціонарного випадку, оскільки відносний рух повітря й часток палива невелико.

Якщо проаналізувати фото реєстрацію, то можна відзначити, що нахили треків (визначальні швидкості просування окремих часток) практично однакові, постійні й визначають високі швидкості руху. Це є доказом того, що в таких умовах частки палива далеко проникають без гальмування й теплообміну.
Стр. статті: 1 2 3 4 5
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009