Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Паливопостачання

Паливопостачання автотракторних дизелів: Безперервне вдосконалювання конструкції й технології виготовлення автотракторної паливної апаратури забезпечило ресурс її роботи в умовах експлуатації не менш, що, виходячи із середнього річного завантаження, відповідає роботі тракторів без ремонтів протягом 4-5 сезонів. Стало реальної завдання збільшення ресурсу паливної апаратури.

Однак статистика наробітку паливної апаратури, витрата запасних частин і потреби в них указує на невідповідність між тривалістю роботи, установленої за результатами спеціальних випробувань, і тривалістю роботи в умовах експлуатації, тому що паливна апаратура без ремонту в основному відпрацьовує один два агротехнічних сезони, внаслідок чого заводи паливної апаратури змушені випускати до 40% запасних частин від обсягу всієї продукції.

Це говорить про те, що експлуатація паливної апаратури в окремих сільгосппідприємствах і автомобільних господарствах зводить нанівець результати вдосконалювання апаратури й можливість збільшення її потенційного ресурсу.

Аналіз відмов паливної апаратури показав, що однієї з головних причин відмов є не кондиційність дизельного палива в умовах експлуатації, тобто його забруднення при транспортуванні, зберіганні й заправленні машин. Вимоги до якості дизельного палива останнім часом усі зростають, тому що збільшуються питомі мощностные показники тракторів і автомобілів і ресурси їхньої роботи.

Наприклад, трактор Т-150 за один агротехнічний сезон витрачає до 30-35 т дизельного палива, так що навіть при змісті забруднювачів, що допускається стандартами, у систему живлення надходить більше 15 кг механічних домішок і до 10 л води. Як правило, система очищення палива розрахована на вловлювання такої кількості забруднювачів, однак у реальних умовах експлуатації фактичний зміст забруднювачів у паливі може бути в кілька разів більшим.

Тому чистота палива й конструкція системи паливопостачання й живлення тракторів і автомобілів, особливо очисних агрегатів, здобувають першорядне значення. Складність питання полягає в тому, що необхідно ретельне очищення палива. Це привело до повсюдного поширення паперових фильтро-елементів, що мають пари по 2 напівтемних, що, у свою чергу, вимагає відсутності води, смол, мил і т.д.

Тому на підставі матеріалів досліджень ЦНИТА розглянемо наступні питання: забруднення дизельних палив при виробництві; забруднення дизельних палив на нефтескладах; утворення стійких водотопливных емульсій і суспензій механічних і органічних забруднювачів; фильтруемость палив паперовими елементами. Особливе значення має аналіз конструкцій систем живлення паливом тракторів, у тому числі баків і фільтрів, і їхньої здатності відокремлювати й видаляти забруднювачі
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009