Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

памятники на могилу из гранита ссылка на источник памятники мрамор стоимость



Паливопостачання

Ресурси палив для дизелів: Ресурси дизельних палив визначають можливість оснащення дизелями автотракторного парку нашої країни. До теперішнього часу весь тракторний і комбайновий парк країни постачений дизельними двигунами. Однак вантажний парк автомобілів ще в основному базується на бензинових двигунах, тому що дизельного палива з параметрами, наведеними вище, для них не вистачає.

Заміна бензинових двигунів дизельними на автомобілях вантажопідйомністю від 3 т і вище обіцяє народному господарству одержання великого економічного ефекту за рахунок зниження витрати палива і його вартості. При перекладі автомобільного парку на дизельні двигуни витрата палива знижується в середньому з 21,0-25,0 кг умовного палива на 100 т/км для бензинових автомобілів до 10,5-11,5 кг умовного палива для дизельних.

Одночасно скорочуються витрати на паливо у зв'язку з більше низькою собівартістю дизельного палива, меншим обсягом нефте-перевезень і менших втрат при зберіганні. Дослідження показали, що при оснащенні дизельними двигунами автомобільного парку потреба в дизельному паливі різко зростає.

Так, при виконанні дизельними автомобілями 20% всієї транспортної роботи загальне співвідношення кількостей дизельного палива й бензину становить. При виконанні 65-80% всієї транспортної роботи дизельними автомобілями потребное співвідношення дизельного палива й автобензина збільшується відповідно. При цьому одночасно в нафтопереробній промисловості виникають більші избытки бензинових фракцій.

Вищевикладене визначається потенційним змістом бензинових і дизельних фракцій у нефтях, що у середньому становить 13,5-14,0% бензину й 23-24% дизельного палива при одночасному одержанні реактивного палива типу ТС-1. Зазначені обставини обумовили розвиток робіт з вишукування додаткових ресурсів палив для автотракторних дизелів, які проводилися в напрямку розширення фракційного состава дизельного палива як убік його обважнення, так і убік полегшення.

Подальші роботи показали, що обважнення дизельного палива недоцільно, тому що приводить до зниження мотто-ресурсу й погіршенню економічності, а також дымности газів, що відробили, і інших експлуатаційних показників дизелів, а полегшення фракційного состава в певних межах досить перспективно.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009