Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Паливопостачання
Для одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга з додаванням бензину каталітичного крекінгу, изомеризата й алкилата.

У зв'язку із чим собівартість високооктанових автомобільних бензинів у два-три рази вище собівартості дизельного палива. Бензини каталітичного риформинга одержують облагороджуванням низько октановых бензинів прямої перегонки (фракції 62-180 або 85-180° С). У них утримується велика кількість ароматичних і изопарафиновых вуглеводнів і практично відсутні неграничні вуглеводні.

Паливо постачанняУ зв'язку із цим бензини каталітичного риформинга високо стабільні при зберіганні й транспортуванні. Зміст сірки й смол у них незначно. Залежно від режиму каталітичного риформинга можуть виходити бензини з октановыми числами по моторному методі від 74-77 до 84-86 і дослідницькому методу від 78-81 до 94-96 ед.

Вихід бензину із сировини шляхом каталітичного риформинга досягає 90%. Бензини каталітичного крекінгу одержують із легкої сировини фракції прямої перегонки або з важкої сировини - вакуумного газойля, що википає в межах 320-450° С. Ці бензини мають високими октановыми числа (по моторному методі від 76-78 до 82-84) і по дослідницькому - від 82-84 до 90.

У бензині каталітичного крекінгу втримується 16-20% ароматичних вуглеводнів і 18-25% і більше неграничних вуглеводнів. Останнє обумовлює знижену хімічну стабільність бензинів каталітичного крекінгу, що може бути поліпшена введенням анти окисних присадок. Зміст сірки в таких бензинах досягає 0,3%. Вихід бензину із сировини шляхом каталітичного крекінгу становить 26-32%.

Алкилат - широка бензинова фракція, що складається з изопарафиновых вуглеводнів і має октановое число 90-95 ед.; одержують його алкилированием ізобутану бутиленами. Таким чином, порівняння технології виробництва дизельного палива й автомобільного бензину показує, що виготовлення першого в багато разів простіше й вимагає значно менших капітальних вкладень, чим виробництво другого
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009