Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Паливне господарство

Якщо врахувати, що в процесі відстоювання вода й забруднювачі збираються на дні, а при заборі палива через придонні паливо-заборочные патрубки паливо надходить як з верхніх, так і нижніх шарів, то фактичне значення забруднення може бути оцінено тільки при обліку забруднення палива в нижніх шарах.

Оперативним засобом підтримки якості палива в експлуатації є реконструкція всіх існуючих нафтосховищ, особливо в сільгосппідприємствах. У типовому проекті нефтесклада (ємністю 80 м3) передбачене зберігання дизельного палива в наземному резервуарі обсягом 25 м3 і підземному 10 м3, зберігання бензину у двох наземних резервуарах по 10 м3 і двох підземних обсягом по 5 м3. Для зберігання гасу використовуються резервуари по 5 м3.

Для кожного нафтопродукту є зливальні пристрої, підземний резервуар для зберігання дизельного палива постачений плаваюче паливо-заборником. Ця схема має ряд недоліків: горизонтальна установка резервуарів не забезпечує ефективного видалення відстою; забір палива з рівня -і200 мм від дна ємностей сприяє влученню відстою в роздавальний трубопровід; схема з'єднання резервуарів не запобігає влучення не вистояного палива в систему роздачі.

Для усунення недоліків системи зберігання й роздачі палива в типових нефтескладах розроблена вдосконалена система зберігання й роздачі палива, у якій передбачене наступне: резервуари для дизельного палива встановлюються похило, під кутом; злив палива може бути зроблений тільки в прийомний резервуар, а роздача палива тільки з роздавального резервуара; наявність у прийомному й роздавальному резервуарах плаваючих і з'єднання топливораздаточной колонки.

Тельки з роздавальним резервуаром забезпечують подвійне відстоювання палива; перевищення нижнього рівня установки прийомного резервуара стосовно нижнього рівня роздавального забезпечує мінімальні залишки палива в системі. Побудовані за цією схемою топливохранилища в ряді районів Ленінградської області підтвердили їхню ефективність: коефіцієнт фильтруемое(tm) вдається постійно підтримувати нижче.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009