Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Паливне господарство

Для запобігання влучення забруднювачів у систему подачі палива тракторів у конструкціях нафтосховищ передбачена фільтрація його за допомогою фільтрів ФДГ-ЗОТМ, якими оснащуються колонки КЭР-40-19, стоянки 03-2462А и 03-9721, заправні агрегати МЗ-3904, МЗ-3905Т, агрегати техобслуговування типу АТУ-4, АТУ-ПД-1500.

Але ефективність їх недостатня, тому що фільтри ФДГ-ЗОТМ затримують частки більше 12 напівтемних, тобто такі, які порівняно добре віддаляються відстоюванням і не затримують найнебезпечніші для дизеля механічні домішки розміром до 5 напівтемний. Організація ведення паливного господарства: Споживачами дизельного палива є сільгосппідприємства, автотранспорт, лесо-господарство, дорожні й будівельні організації.

У сільськогосподарських енергоустановках використовують тракторні й автомобільні дизелі, так що вимоги до палива й ведення нафтового господарства для всіх споживачів повинні бути єдині. Якість палив для транспортних дизелів, що випускаються за ДСТ 305-73 і 4749-73, регламентовано по 20 показникам, визначення яких можливо тільки в лабораторних умовах.

Але практика експлуатації показала, що на місцях споживання необхідно контролювати якість палива в основному по показниках, що характеризує забруднення. У зв'язку з тим, що визначення механічних домішок і води методами, передбаченими стандартами, трудомістко (одне визначення 2-3 ч), то ними на місцях споживання не завжди користуються.

А без оперативного контролю якості палива неможливо забезпечити ресурс роботи паливної апаратури. Визначення води в паливі виробляється за ДСТ 2477-65 і за ДСТ 8287-57, однак зміст води (більше 0,03%) реєструється візуально по методу, передбаченому для реактивних палив, гасу, бензину.

Візуальний метод крім води дозволяє оцінювати зміст у паливі механічних домішок. Метод визначення якості дизельного палива в ємностях, виконуваний за ДСТ 2517-69, дозволяє оцінити середні значення щільності, в'язкості, хімічного складу, тобто значення показників, які у світлих нафтопродуктах майже однакові по всій висоті резервуара, а для визначення показників, які відбивають забруднення, цей метод неприйнятний.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009