Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...


provorstvo.pp.ua


Паливне господарство
Особливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3.

Установлюваних горизонтально; за узгодженням із замовником у середній частині резервуарів можуть бути змонтовані пробки; для резервуарів ємністю 5 м3 випускаються плаваючі. Період зберігання палива в радгоспних нефтескладах становить 2-3 мес, тому відстоювання палива може бути ефективним, якщо є технологічне встаткування для видалення забруднювача.

Результати обстеження показали, що не всі радгоспні нефтесклады виконано по типових проектах, а змонтовані арсенович і взагалі не мають необхідного встаткування: нефтесклады не пристосовані для видалення відстою. Так, обстеження радгоспних нефтескладов показало, що тільки частина резервуарів мають пробки, обладнані плаваючими, мають повний комплект арматур і постачені фільтрами ФДГ-ЗОТМ, проходять технічне обслуговування й зачищення.

У результаті на дні резервуарів можуть перебувати відстійна вода й бруд. Перевірка ефективності проведення технологічних операцій по видаленню відстою показала, що з резервуарів, що навіть має пробки, відстій видалити важко - він випливає одночасно з паливом, причому із крайніх крапок резервуара відстій не віддаляється (швидкості плину там практично дорівнюють нулю).

Дійсно, розрахунки показують, що в міру видалення від отвору відбувається різке падіння радіальної швидкості, так що майже вся витрата рідини йде з верхніх шарів, а в придонних шарах, особливо розташованих на значній відстані від осі отвору, утворяться застійні зони. Все це справедливо для резервуарів, установлених горизонтально, тому ефективним засобом видалення відстою є похила установка резервуарів.

Прийнята в авіації, де ухил 1:40 визнаний достатнім для видалення відстою, де на жаль, похила установка резервуара (ухил 1:4), що застосовувалася у вітчизняній практиці в 50-х роках, типовими проектами не передбачена. У цей час є схеми з'єднання резервуарів трубопроводами, які в сполученні із плаваючими топливозаборниками не допускають заправлення не вистояним паливом, але вони поки не передбачені в типових проектах радгоспних нефтескладов.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009