Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Паливні насоси

Необхідне збільшення подачі палива на режимі максимального крутний моменту становить а на режимі пуску. Для забезпечення усталеної роботи на заданому частотному режимі регулятор паливного насоса повинен забезпечити автоматичне регулювання зі зміною факторів, що визначають цей режим. Упорскування палива в циліндр дизеля повинен здійснюватися в певний момент часу для кожної частоти обертання й за певним законом зміни тиску.

Сучасні дизелі висувають високі вимоги до інтенсивності упорскування, у результаті чого максимальний тиск упорскування в більшості вітчизняних дизелів з безпосереднім упорскуванням палива 400-600 кгс/див2, тривалість упорскування - 10-15° по куті повороту вала насоса, а об'ємна швидкість подачі палива за час повороту вала насоса на 1°, віднесена до 1 л робочого обсягу, становить 6- 8мм3.

Початкова фаза упорскування повинна бути досить інтенсивної, щоб за період затримки запалення факели палива поширилися по обсязі камери згоряння, однак не настільки, щоб утворити до моменту запалення більшу масу горючої суміші, здатної до одночасного запалення.

Особливі вимоги пред'являються до кінцевої фази упорскування, що повинен проходити з різким падінням тисків щоб уникнути підтікання палива. Неприпустима наявність додаткових упорскувань (подвпрысков), які погіршують економічні показники дизеля, збільшують рівень токсичності й дымности й сприяють коксуванню розпилювачів.

До виникнення додаткових упорскувань схильні паливні системи розділеного типу, у яких нагнітальний насосний елемент з'єднаний з форсункою довгим трубопроводом; зі збільшенням циклової подачі й частоти обертання ймовірність виникнення додаткових упорскувань зростає.

Автотракторні дизелі працюють у широкому діапазоні навантажувальних і частотних режимів, тому необхідно, щоб у паливних системах, що мають твердий зв'язок кулачкового вала з колінчатим валом, були забезпечені оптимальні умови упорскування й при переході з одного режиму на іншій. При зменшенні частоти обертання кулачкового вала внаслідок збільшення можливого часу на розвиток фізико-хімічних процесів оптимальне значення кута випередження упорскування зменшується.

Тому паливна апаратура повинна мати різні автоматичні пристрої, у тому числі й зміни кута випередження упорскування, які застосовуються в дизелях з номінальною частотою обертання вище 2000-2200 про/хв. Оптимізація умов упорскування повинна бути також забезпечена залежно від зміни умов навколишнього середовища, сорту палива, циклової подачі й т.д.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009