Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Паливні насоси

Розробка типоразмерного ряду фільтрів тонкого очищення ФТ-35, ФТ-75, ФТ-150 показала, що вони добре компонуються на всіх тракторних і автомобільних дизелях при скороченні арматур, поліпшенні зручності обслуговування й підвищення технологічності виробу: ковпак круглої форми виготовляється обкатуванням, кришка-корпус, уніфікована із ФГ, - литтям під тиском.

Виробництво фільтрів ФТ-75 для дизеля Д-144 ВТЗ почате з 1976 р., для дизелів Д-240 ММЗ і Д-65Н РМЗ із 1978 р. і ін. Таким чином, створений типоразмерный ряд фільтрів тонкого очищення для оснащення всіх вітчизняних дизелів забезпечує ефективне очищення палива, особливо, якщо для перспективних систем живлення низького тиску використовувати паливні баки з відстійниками.

У цих умовах фильтроэлементы будуть працювати не менш 1500 мото-ч при тонкості відсівання 2 напівтемних і повноті відсівання 98%. Подальше вдосконалювання паливних фільтрів у ЦНИТА проводиться в напрямку створення фильтроэлемента рівної засоряемости шляхом застосування для зовнішнього елемента паперу з більшими порами, а також створення комбінованого фільтра багатоступінчастого очищення.

Процес сепарації механічних часток у фільтрі грубого очищення палива заснований на різкому повороті потоку й поступовому осадженні часток, інтенсивність якого визначається площею осадження. Оскільки площа осадження визначається діаметром ємності в корпусі фільтра, доцільно зовнішній обсяг фильтроэлемента використовувати як додатковий щабель очищення

Конструкція комбінованого фільтра повного очищення палива має три щаблі: грубу, тонку й прецизійну. Наявність прозорого відстійника в нижній частині ковпака дозволить контролювати скупчення води й механічних домішок і вчасно видаляти їх. Експлуатаційні випробування фільтрів типу ФТ показали, що прецизійний щабель недовантажений, хоча її площа в три рази менше тонкого щабля очищення.

Це пов'язане з тим, що в обох використовується та сама папір з тонкістю відсівання 2-3 напівтемний. Доцільніше зовнішній щабель формувати з паперу, що пропускає частки трохи більшого розміру, наприклад, 5-7 напівтемних, тоді ефект рівної засоряемости буде помітний особливо при роботі на паливі, що містить мила нафтенових кислот і розчинені смоли.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009