Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Паливні насоси
У США застосовуються фільтри з паперовим фильтропатроном фірми "Фрам", зібраним із прокладок оригінальної форми й поміщеним у металеву коробку з перфорованою циліндричною обичайкою.

Прийнята форма елемента дозволяє забезпечити щілинну фільтрацію всією товщиною паперової пластини. Фільтри цікавої конструкції випускає фірма "Бош" і завод BVF. Елемент набраний з 82 дисків, відштампованих з фільтрувального паперу, просоченою фенольною смолою.

Не фільтроване паливо через прорізи в прокладках заповнює три відсіки й фільтрується при проникненні через дискову пластину фільтроване паливо через внутрішній проріз в іншому шарі попадає у внутрішню порожнину. На базі фильтроэлементов ЦНИТА був створений типоразмерный ряд фільтрів типу ФТ для всіх вітчизняних тракторних дизелів продуктивністю від 25 до 100 кг/ч.

Широкі експлуатаційні й лабораторні випробування й великий виробничий досвід дозволили розробити нову конструкцію фильтроэлемента й на його базі новий типоразмерный ряд фільтрів. В основі конструкції лежить принцип більше швидкого засмічування першого щабля в порівнянні із другим щаблем (в 2,5-3 рази).

Тому було запропоновано сполучити перший щабель із другий так, щоб перша була зовнішньої, друга - внутрішньої, а елемент у цілому двоступінчастим: паливо проникає спочатку через зовнішню штору, а потім через внутрішню. Це дозволяє відмовитися від складних виливків, численних штуцерів і трубопроводів, спрощує конструкцію всієї системи фільтрації при досягненні необхідного співвідношення 3:1, тобто рівної засоряемости щаблів.

Останнє досягається тим, що при однаковій висоті фильтроэлементов співвідношення їх зовнішньої й внутрішньої поверхонь приблизно може бути виражено: Як внутрішній щабель був узятий серійний елемент БФДТ із діаметром, вироблений Чаплыгинским заводом агрегатів, тому для одержання діаметр зовнішнього елемента прийнятий.

Цей розмір виявився дуже зручним, тому що як корпус фільтра був використаний корпус фільтра грубого очищення палива ФГ, що випускається тим же заводом ЧЗА. Для малопотужних дизелів запропонований двоступінчастий фильтро-елемент половинної висоти ЭТФ-35. На базі елемента ЭТФ-75 розроблений фільтр тонкого очищення ФТ-75, а два спарених фільтри в одній кришці-корпусі застосовуються для дизелів підвищеної потужності як фільтр ФТ-150.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009