Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...



The Flu Shot for Children

Термічна стабільність

Основними заходами, що зменшують деформацію корпуса розпилювача, є наступні: зменшення твердості гайки з метою компенсації неточності виготовлення; жорсткість допуску на неперпендикулярність опорного торця гайки осі різьблення (не більше 0,04 мм) і виключення контакту гайки з корпусом розпилювача по жолобнику в місці переходу носика корпуса в стовщену частину корпуса розпилювача; регламентація моменту затягування гайки розпилювача, зменшення розпаду кутів ущільнюючих конусів голки й корпуси розпилювача.

Важливим параметром розпилювача є його гідравлічна характеристика, що визначає залежність між витратою палива й перепадом тиску, або ж залежність сумарного ефективного перетину розпилювача від переміщення голки. Характеристики розпилювачів закритих многодырчатых форсунок мають дві характерних ділянки: початковий.

Де прохідний перетин і відповідно пропускна здатність сильно залежать від величини підйому голки, і основний, де пропускна здатність визначається площею соплових отворів розпилювача. Розташування цих ділянок по ходу голки розпилювача визначається конкретною величиною сумарної площі распыливающих отворів. Збільшення пропускної здатності форсунок при заданому підйомі голки (або зменшення припустимого підйому голки при даній витраті) може бути досягнуте за рахунок збільшення діаметра центрального каналу в носику розпилювача.

Однак при цьому, як правило, збільшується обсяг під голкою розпилювача, що веде до погіршення економічності на часткових навантаженнях, підвищенню токсичності газів, що відробили, і інтенсифікації закоксовывания розпилювачів. Тому більше доцільним є інший шлях збільшення пропускної здатності розпилювачів, а саме: введення додаткового конуса на голці

Оптимальні значення діаметра й числа распыливающих отворів розпилювача в цей час визначаються при створенні дизеля в ході експериментально-доводочних робіт. Основним дефектом форсунок в експлуатації є нагарообразование в розпилювачах і, як наслідок, зменшення перетинів через відкладення на стінках каналів продуктів розкладання й окислювання палива.

При нагарообразовании зростає нерівномірність подачі палива по соплових отворах, змінюється характеристика упорскування, з'являються додаткові упорскування й т.д., що приводить до погіршення всіх показників двигуна. Відкладення в розпилювачі являють собою лакові плівки, смолисті речовини, а також кокс як результат складних фізико-хімічних процесів, що відбуваються в паливі під впливом високих температур.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009