Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Термічна стабільність

В іншому дросселирующем елементі, виконаному у вигляді отвору в тонкій пластинці з регулюючою голкою, забезпечується турбулентний режим плину в області автомодельности. Зміна тиску палива в междроссельной порожнини викликає переміщення поршня, пов'язаного із клиновим механізмом і вузлом регулювання упору рейки паливного насоса. Тиск палива в междроссельной порожнини над поршнем урівноважується зусиллям пружини.

Паливо для коректора відбирається із системи подачі палива після фільтра тонкого очищення й проходить послідовно через клапан постійного перепаду, концентричну щілину, междроссельную порожнина, дросель із регулюючою голкою й далі зливається в бак. При переході на менш грузле паливо (або при підвищенні температури палива) тиск у междроссельной порожнини зростає, поршень, стискаючи пружину, переміщає клиновий механізм і упор рейки паливного насоса в положення збільшеної циклової подачі відповідно зі зміною в'язкості.

За останнім часом розвиток вітчизняного автотракторного дизелебудування йде по шляху застосування більше економічного процесу з безпосереднім упорскуванням палива, тому різко наростають масштаби виробництва закритих форсунок із многодырчатыми розпилювачами, які випускаються Алтайським моторним, Вільнюським, Чугуевским, Ногинским і Ярославськими заводами паливної апаратури.

Уніфікована форсунка ФД-22 є базовою моделлю для застосування на всіх вітчизняних тракторних дизелях і надалі повинна замінити форсунки 6Т2 і 6А1. Головна перевага форсунки ФД-22 - це менший посадковий діаметр dr, що дозволяє краще компонувати головку дизеля. Найбільш відповідальним елементом форсунок є розпилювач.

У вітчизняних форсунках у цей час застосовуються розпилювачі з діаметром голки 6 мм. Довжина циліндричної напрямної частини звичайно становить 3-3,5 діаметра голки. Вимоги до прецизійних елементів розпилювача визначені ДЕРЖСТАНДАРТ 9928-71. Слід зазначити, що через більшу довжину ущільнюючої поверхні в розпилювачі в порівнянні із плунжерною парою збільшення зазору в сполученні менше впливає на параметри процесу топливоподачи.

У той же час деяке збільшення зазору зменшує чутливість розпилювача до деформацій, що виникають при монтажі розпилювача на форсунці й при закріпленні форсунки на головці двигуна, що сприяє підвищенню його надійності. У розпилювачах вітчизняного виробництва величина зазору становить звичайно 0,0025-0,005 мм; подальше збільшення зазору може привести до порушення центрування голки.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009