Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Термічна стабільність
Тому подальше вдосконалювання насосів розподільного типу досягається шляхом реалізації нового робочого процесу в сполученні зі співвісним приводом і торцевим кулачковим профілем.

У цьому випадку істотно підвищується довговічність зчленування плунжера з тарілкою, що в максимальному ступені підвищує надійність роботи насосів розподільного типу. Такими представляються шляхи створення перспективних паливних насосів на базі принципової модернізації насосів типу НД, що дозволить перевершити за основними показниками кращі світові зразки.

Аналізуючи тенденції розвитку конструкцій систем упорскування палива, слід зазначити перспективність систем з форсунками, електронним регулятором і обчислювальним пристроєм, які дозволять виконати самонастроювальну паливну систему по заданому параметрі залежно від режимів роботи дизеля, умов навколишнього середовища й типу палива. Однак на шляху реалізації такого роду систем необхідно перебороти серйозні труднощі, у першу чергу у зв'язку зі складністю створення надійно працюючої швидкодіючої электромагнитно керованої форсунки

Вязкостный коректор: При переході з одного виду палива на інший зміну потужності дизеля при роботі із зовнішньої характеристики досягає 15-25%. Для стабілізації характеристик застосовують автоматичні вязкостные коректори, що забезпечують сталість масової циклової подачі палива при переході з дизельного палива на бензин, гас або їхньої суміші.

Корекція здійснюється за рахунок переміщення упору рейки паливного насоса. Застосування вязкостных коректорів засновано на існуванні кореляційної залежності щільності палива від в'язкості. Паливо послідовно пропускається через два дросселирующих елементи, що мають різні гідравлічні характеристики.

Тиск у порожнині між дроселями змінюється залежно від в'язкості палива, що протікає, і перетвориться в зусилля, що переміщає упор рейки. Для стабілізації характеристик при зміні тиску в паливній системі на вході в коректор установлений клапан постійного перепаду. Як елемент, чутливого до зміни в'язкості, використовується дросель у вигляді концентричної щілини, у якій забезпечується ламінарний режим плину палива.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009