Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Теплообмін і випар

У результаті в шлейфі повітря супроводжує частки, що летять, з малою відносною швидкістю. У фронті ж повітря рухається назустріч, що летять часткам, що приводить до стрибкоподібного росту відносної швидкості й різкому збільшенню інтенсивності теплообміну, розходження настільки ж велике, як і різниця між теплообміном у спокійному середовищі й потоці.

По-третє, внаслідок більших відносних швидкостей руху краплі й відсутності у фронті факела пар палива можна прийняти допущення, що випар відбувається як у вакуумі. По-четверте, час руху часток у шлейфі невелико, тому що високо їхню швидкість (10-30 див/мс) і навіть на максимальному видаленні зони від сопла не перевершує 0,5 мс, що порівнянно із часом випару краплі в зоні фронту.

У розглянутій вище моделі непаркого факела палива був прийнятий механізм циклічного злиття часток у зоні факела. Як же зміниться цей механізм, якщо врахувати процес теплообміну й випару часток у зоні? Адже паралельно будуть розвиватися два протилежних процеси, що визначають зміну маси: коагуляція й випар.

Залежно від умов досвіду можливі два механізми, що визначають поширення факела: механізм часткового випару при коагуляції з наступною часткою й механізм повного випару часток у фронті й "оголення" наступних, хоча час вільного пробігу краплі дуже мало й становить 10 мс. Оскільки ж досить втратити швидкість на кілька відсотків, як наступна крапля наздожене попередню, другий випадок може бути розглянутий як гранично^-можливий.

У загальному ж випадку можливий як поступовий "ріст" фронтових крапель (процес коагуляції інтенсивніше процесу випару), так і навпаки, поступове зменшення їхніх розмірів. Умови існування того або іншого механізму визначаються фізико-хімічними властивостями палива (теплоємністю, теплотою випару й кривій фракційного розгону палива й фізичних параметрів середовища (температурою, тиском).

Теплообмін крапель із газом у фронті відбувається в умовах змушеної конвекції, відносна швидкість у середньому дорівнює швидкості фронту факела. Взаємний вплив окремих груп краплі відсутній; заимодействие часток має місце усередині кожної траси руху - частки зіштовхуються.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009