Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

стоимость кухни украина мебель для гостиной шкаф купе все недорого mebelvdome.kiev.ua

независимая оценка легкового автомобиля для таможни при подтверждении ввозной стоимости

Теорія сумішоутворення

У міру просування палива від бака до розпилювача його температура неухильно зростає. Найбільше різко зростає температура палива в прикордонних шарах розпилювача. Якщо температура в розпилювачі досягає більше 250° С, то це приведе до більших швидкостей хімічних перетворень, кінцевими продуктами яких можуть бути різні смолисті речовини.

Осаждающиеся на поверхнях, тому що з підвищенням температури за експонентним законом прискорюються хімічні реакції розкладання палива. Найнебезпечніші відкладення продуктів крекінгу й полімеризації на виступаючій частині голки розпилювача, тому що поступове нагромадження відкладень приведе до зникнення зазору в прецизійній парі при піднятій голці.

Однак імовірність такого процесу при роботі дизеля все-таки невелика, тому що паливо в розпилювачі перебуває дуже короткий час і навіть якщо нагрівається, то не буде часу для розвитку реакції до появи первинних продуктів розкладання. Докорінно міняється обстановка при зупинці дизеля, коли припиняється подача палива.

А розпилювач, хоча й перестає нагріватися від полум'яних газів, має досить високий рівень температур для того, щоб швидко прогріти паливо, що перебуває в нижній частині розпилювача. Оскільки маса палива невелика, прогрівши відбувається швидко, за кілька секунд; охолодження ж його відбувається повільно, так що при відсутності спеціальних охолодних мір паливо протягом 5-10 хв має високу температуру.

У цей період у прикордонних шарах за рахунок термічного й каталітичного впливу металів розвивається хімічна реакція, що приводить до відкладення углеводородных плівок на поверхнях розпилювача. Відкладення плівок на нерухливих деталях до пори до часу не робить впливу на роботу розпилювача, а відкладення на виступаючій частині голки чреваті наслідком: після декількох сотень зупинок відкладення можуть досягти товщини, порівнянної із зазором між голкою й корпусом розпилювача.

Зникнення зазору викликає вповільнену посадку голки. Коли затримка посадки голки досягне того моменту, що падіння тиску палива відбудеться раніше, це дозволить розпеченим газам прориватися усередину розпилювача й перегрівати його й паливо.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009