Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

стоимость кухни украина мебель для гостиной шкаф купе все недорого mebelvdome.kiev.ua



Теорія сумішоутворення

У міру просування палива від бака до розпилювача його температура неухильно зростає. Найбільше різко зростає температура палива в прикордонних шарах розпилювача. Якщо температура в розпилювачі досягає більше 250° С, то це приведе до більших швидкостей хімічних перетворень, кінцевими продуктами яких можуть бути різні смолисті речовини.

Осаждающиеся на поверхнях, тому що з підвищенням температури за експонентним законом прискорюються хімічні реакції розкладання палива. Найнебезпечніші відкладення продуктів крекінгу й полімеризації на виступаючій частині голки розпилювача, тому що поступове нагромадження відкладень приведе до зникнення зазору в прецизійній парі при піднятій голці.

Однак імовірність такого процесу при роботі дизеля все-таки невелика, тому що паливо в розпилювачі перебуває дуже короткий час і навіть якщо нагрівається, то не буде часу для розвитку реакції до появи первинних продуктів розкладання. Докорінно міняється обстановка при зупинці дизеля, коли припиняється подача палива.

А розпилювач, хоча й перестає нагріватися від полум'яних газів, має досить високий рівень температур для того, щоб швидко прогріти паливо, що перебуває в нижній частині розпилювача. Оскільки маса палива невелика, прогрівши відбувається швидко, за кілька секунд; охолодження ж його відбувається повільно, так що при відсутності спеціальних охолодних мір паливо протягом 5-10 хв має високу температуру.

У цей період у прикордонних шарах за рахунок термічного й каталітичного впливу металів розвивається хімічна реакція, що приводить до відкладення углеводородных плівок на поверхнях розпилювача. Відкладення плівок на нерухливих деталях до пори до часу не робить впливу на роботу розпилювача, а відкладення на виступаючій частині голки чреваті наслідком: після декількох сотень зупинок відкладення можуть досягти товщини, порівнянної із зазором між голкою й корпусом розпилювача.

Зникнення зазору викликає вповільнену посадку голки. Коли затримка посадки голки досягне того моменту, що падіння тиску палива відбудеться раніше, це дозволить розпеченим газам прориватися усередину розпилювача й перегрівати його й паливо.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009