Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Теорія сумішоутворення
У більшості дизелів інтенсивність розпилювачів зростає, якщо температура зовнішнього торця розпилювача перевищує 180-210° С, температурний режим розпилювача повинен бути забезпечений спеціальними конструктивними заходами.

Для найбільш форсованих дизелів застосовують охолоджувані розпилювачі. У роботі наведені результати дослідження впливу різних металів на процес утворення лакових відкладень при подачі на пластини палива з температурою 210° С. Відповідно до порядку убування інтенсивності нагарообразования досліджувані матеріали розташовуються в наступній послідовності: ШХ15, 25Х5МА, ХВГ.

При нагріванні пластин у паливі тієї ж температури інтенсивність різко впала. Дійсно, без доступу повітря утворення лаку на поверхні металу відбувається тільки за рахунок кисневмісних з'єднань у паливі й розчиненого в ньому повітря. Таким чином, проблема зменшення розпилювачів є комплексною.

Вона може бути успішно дозволена в кожному окремому випадку тільки при проведенні спільних заходів, спрямованих на вдосконалювання процесу топливоподачи й на забезпечення необхідного температурного режиму розпилювача залежно від застосовуваних матеріалів і використовуваних палив. Фізико-хімічна природа коксування розпилювача ще не розкрита, хоча існують різні точки зору.

Проникнення газів у порожнину розпилювача супроводжується нагріванням, розкладанням палива й відкладенням продуктів крекінгу на стінках. Ця гіпотеза була перевірена на прозорій моделі розпилювача. Однак вона не повністю розшифровує механізм коксування розпилювача й пояснює його прискорений характер лише після певного критичного моменту.

З досвідів відомо, що коксування завжди супроводжується зависанням голки, а іноді і її "залипанием", тому можливо наступний механізм коксування розпилювача залежно від температурного режиму його роботи, умов охолодження, роду палива, конструктивних параметрів, а також умов монтажу розпилювача у форсунці й форсунки в головці циліндрів.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009