Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Сумішоутворення

Видно, що найбільше інтенсивно сприймає теплоту найлегше паливо - бензин, що пов'язане з більше дрібним розпилюванням бензину, тобто більшою поверхнею теплообміну, тому що коефіцієнти теплообміну й швидкості часток у різних палив мало різняться. Метан як найбільш важке паливо швидше за все має більше грубе розпилювання, що позначається на величині загальної поверхні распыленного палива, і, як наслідок, на інтенсивності тепловіддачі.

Ці закономірності між інтенсивністю теплообміну й фракційним составом палива спостерігаються при всіх температурах середовища в спокійному й завихренном заряді, тому можуть бути прийняті як доведені. Із графіків треба, що різниця по випаровуваності палив дуже значна при низьких температурах - легкі палива випаровуються більш інтенсивно, ніж важкі, що пояснюється розходженням у температурних криві розгони палива

І не настільки велика при високих температурах; вона приблизно відповідає різниці в інтенсивності теплообміну. Дійсно, як тільки у факелі має місце значне зниження температури, то частка випаруваного палива, обумовленого температурами рівноваги в, сильно залежить змісту легких фракцій.

Так, на бензині наприкінці упорскування випаровується 60% палива, тому що в ядрі факела температура середовища падає до 180° С, тобто трохи нижче температури кінця кипіння палива, що й визначає той факт, що 20% палива (в основному важкі фракції) залишається до кінця упорскування в зоні факела в рідкій фазі. Повний же випар закінчується через 9 мс після початку упорскування. Слід зазначити, що зниження температури у факелі взагалі більш значно на легких паливах, чим на важких, тому що більше теплоти витрачається на випар палива.

Важкі палива при низьких температурах середовища слабко випаровуються через малий зміст легких фракцій. Дизельне паливо має початкову температуру розгону 190° С, так що при температурі у факелі 215° С дизельного палива випаровується всього 10%. Все це зрештою й визначає інтегральну частку випаруваного дизельного палива у факелі, рівну.

Повний же випар дизельного палива при цій температурі не досягається: через 100 мс за рахунок вирівнювання температур випарується всього 65% палива. Метан має температуру кипіння, тому випар має місце в основному в периферійних шарах, де немає помітного зниження температури.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009