Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Система живлення паливом

Досвіди показали, що на чистому (стандартному) паливі серійна система працездатна. При заправленні ж обводненим паливом частина води попадала у відстійник бака, а частина відкидалася потоком палива й розливалася по поверхні днища, так що повністю злити відстояну воду з бака не вдавалося навіть при значних кренах.

При розгойдуванні бака, що імітує рух машини, частина води, що потрапила у відстійник при заправленні, вимивалася з нього паливом і змішувалася, образуя емульсію, що проходила у фільтри. Більша частина води, що потрапила в систему з бака, затримувалася фільтром грубого очищення, але частина досягала фільтрів тонкого очищення. З метою кращої організації збору й видалення відстою з бака було випробувано кілька варіантів відстійників нової конструкції.

Видно, що при установці відстійника в середині днища бака кількість виведеної у відстій води збільшується в 2,5 рази в порівнянні із серійною системою, однак при розгойдуванні бака через інтенсивне утворення втиснути суміші частина все-таки проходить у фільтри тонкого очищення палива й випробувані додаткові елементи: "заспокоювач" у вигляді горизонтального аркуша над днищем бака й вертикальна поперечна перегородка в середині бака.

Випробування бака із заспокоювачем, установленим на відстані 50 мм від днища привели до збільшення кількості води, що проходить у систему. При дослідженні варіантів VI-XIII з додатковою перегородкою в середині бака була визначена оптимальна величина зазору між перегородкою й днищем, при якій уловлюється максимальна кількість води.

Були випробувані верхній і нижній забір палива при різних варіантах систем. При цьому верхній забір палива не дав значного ефекту з погляду відділення з палива води, однак можливість зняття паливо-заборника для очищення сітки без зливу палива з бака робить верхній забір палива переважніше.

Результати досліджень показали, що найбільш надійної при роботі на сильно обводненому паливі є система подачі палива з відстійником, вмонтованим у середину днища бака, і вертикальною перегородкою, установленої в середині бака так, що паливо може перетікати з однієї порожнини в іншу через відстійник-сепаратор від палива. Система подачі палива трактори МТЗ-80 була випробувана в п'яти варіантах. При заправленні тракторів МТЗ-80 через відсутність у баках необхідних пристроїв що потрапила й виділилася у відстій вода розтікається по дну баків і не може бути злита.

Але в баках тракторів МТЗ-80 інтенсивність перемішування палива при русі машини менше, ніж у баках трактора Т-150 через наявність поперечних перегородок, палива, що перешкоджає насиченню його водою. Однак через відсутність відстійника вода, що накопичується, поступово просочується з бака у фільтр грубого очищення, де й виділяється у вигляді відстою; після його заповнення вода може надходити й у фільтр тонкого очищення (варіанти I і II).

Більша насиченість палива водою в серійному баку трактора Т-150 пов'язана з відсутністю в ньому поперечних перегородок, тому установка центральної перегородки в досвідченому баку значно зменшила насиченість палива водою при русі й скоротила час відстою. У баках МТЗ-80 завдяки їхній невеликій довжині й наявності суцільних поперечних перегородок насичення палива водою практично не відбувається.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009