Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Система живлення паливом

З фільтра грубого очищення паливо відсмоктується насосом, що підкачує, 8 і надходить у перший щабель фільтра тонкого очищення, що складає із двох паралельно з'єднаних фільтрів 2ТФ-3 з елементами ЭТФ-3, що мають сумарну поверхню 9700 див2, а потім у другий щабель - у так званий фільтр-кронштейн із одним елементом ЭТФ-3.

З фільтра другого щабля паливо надходить до верхнього штуцера паливного насоса НД-22/6 14, а з нижнього штуцера приділяється через редукційний клапан із дроселем у паливний бак. Насосом паливо нагнітається у форсунки й впорскується через розпилювач у камеру згоряння. Спуск відстою виробляється з п'яти елементів системи: паливного бака, фільтра грубого очищення й із трьох корпусів фільтрів тонкого очищення.

Дренаж повітря із системи подачі палива виробляється через пробку фільтра грубого очищення й три пробки фільтрів тонкого очищення. Всі чотири корпуси фільтрів, паливний насос високого тиску й насос, що підкачує, перебувають у подкапотном просторі в потоці повітря нагрітого радіатором, випускними трубопроводами, турбо нагнітачем.

Паливний насос високого тиску й фільтр-кронштейн приєднані до задньої кришки блоку двигуна фланцями. Контроль стану системи подачі виробляється по кількості палива в баку. Система подачі палива трактора МТЗ-80 з паливним насосом УТН-5 має два з'єднаних палива проведенням паливних бака, у яких установлені поперечні перегородки для зниження інтенсивності перемішування палива при русі машини.

Постійний не вироблюваний обсяг палива конструкцією баків не передбачений, тому немає пристроїв для збору в баках відстою. Баки мають пробки зливу відстою й видаткові крани. Паливо з баків проходить через фільтр-відстійник, що підкачує насос, ФТО 8 у паливний насос УТН-5 10, яким воно нагнітається у форсунки ФД-22 9 і впорскується в камери згоряння.

З метою відпрацьовування конструктивних рішень обидві системи топливоподачи були випробувані в серійних варіантах і з досвідченими елементами. Система топливоподачи трактора Т-150 випробовувалася в тринадцяти варіантах, причому варіанти мали додатковий відстійник, вмонтований у середину днища бака, верхній забір палива й суцільну поперечну вертикальну перегородку в середині бака зі змінюваним зазором між нею й днищем бака.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009