Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...



ЛАБ И ФАРМА ИНЖИНИРИНГ - валидационный мастер план : +38 044 577 18 00 . Serviceinua.com : cервисный центр iphone Киев - тел: (096)569-88-80

Система живлення паливом
Перспективна система живлення паливом автотракторних дизелів. Вимоги до системи живлення: Щоб уникнути влучення в прецизійні вузли паливної апаратури некондиційного палива системи живлення тракторів і автомобілів повинні забезпечувати відстій забруднювача і його своєчасне видалення аж до припинення подачі палива, якщо воно забруднено. Це визначає вимоги до системи живлення дизелів.

Фільтри грубого й тонкого очищення тракторів і автомобілів працюють досить надійно на паливах зі змістом забруднювачів і води в межах, установлюваних Дст і передчасно засмічуються при роботі на сильно обводнених і забруднених паливах. Тому у випадку заправлення тракторів забрудненим паливом воду разом із забруднювачем необхідно видаляти безпосередньо з паливного бака.

Якщо воду не видалити, то при перемішуванні забруднювачі, серед яких можуть бути поверхнево-активні речовини, утворять стійкі мелкодисперсные емульсії, що важко відстоюються й проникають через фільтри. Навпаки при повному видаленні води віддаляється основна маса забруднювачів. Таким чином, можна сформулювати вимоги до системи топливоподачи для забезпечення її надійної роботи на обводненому забрудненому паливі.

Система топливоподачи трактора повинна забезпечувати: видалення води із забруднювачами відразу після заправлення, для чого в конструкції бака повинні бути передбачені пристрої для збору й зливу відстою; захист всіх елементів системи живлення від води, для чого конструкція бака повинна виключати можливість утворення емульсій.

Запобігаючи інтенсивному перемішуванню палива при русі машини; подачу в насос палива, що не містить механічних домішок розміром більше 2 напівтемних, води й продуктів розкладання палива; можливість видалення повітря із системи й запобігання надмірного нагрівання палива. У систему топливоподачи повинні бути включені пристрої, що сигналізують про надходження води вфильтры.

Особливості систем подачі палива низького тиску тракторів: Паливний бак має невеликий збірник відстою, з'єднаний з основним баком отвором діаметром 10 мм. Спуск відстою виробляється через кран. У баку є дві перегородки з отворами, що доходять до верху. Паливо з бака через виступаючий у днище на 80 мм заборник із сіткою надходить по трубопроводу у фільтр грубого очищення ФГ-2 6, розташований на блоці двигуна.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009