Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...



новости кз

Роторні насоси

Аналіз конструкцій паливних насосів високого тиску: Найбільше поширення в автотракторних дизелях одержали рядні многоплунжерные насоси, хоча, починаючи з 50-х років, застосовують насоси розподільного типу, випуск яких зростає й до теперішнього часу становить третину від всіх паливних насосів, що випускаються у світі.

Спочатку виробництво розподільних насосів було організовано в США фірмами (одноплунжерні насоси), або тепер "Станадайн" (роторні насоси). В 60-х роках виробництво роторних насосів організували фірми CAV за американською ліцензією й "Сигма", а також ряд інших.

У ФРН фірмою "Бош" було організоване виробництво плунжерних розподільних насосів, ліцензію на виробництво яких купили Японія й Індія. У СРСР послу тривалих дослідно-конструкторських робіт з 1967 р. Вільнюським заводом паливної апаратури було почато серійне виробництво плунжерних насосів розподільного типу НД, розроблених ЦНИТА. Розвивається ще в більших масштабах виробництво цих насосів на Чугуевском заводі паливної апаратури.

В 1977 р. частка обсягу виробництва в СРСР розподільних насосів НД становила 20-25%, а до 1980 р. ця частка складе 40-45 %. З порівняння показників вітчизняних і кращих закордонних рядних насосів видно, що по своїх основних техніко-економічних показниках, питомій масі й габаритам вітчизняні насоси, що перебувають на серійному виробництві, УТН-5, ТН8, 5X10,, ЯМЗ і КДМ трохи уступають відповідним моделям насосів найбільших закордонних фірм.

"Бош" і особливо новітнім моделям насосів і Р. В останніх двох моделях шляхом зменшення міжосьових відстаней (з 32 до 25 мм у моделі М у порівнянні з насосами розмірності А и с 40 до 35 мм у моделі в порівнянні з насосами розмірності Б) удалося істотно зменшити габарити й масу насосів. Серйозним поштовхом до вдосконалювання конструкції рядних насосів і зменшенню їхніх габаритів і маси з'явилася конкуренція з насосами розподільного типу.

Фірмам удалося за рахунок скорочення міжосьової відстані значно поліпшити метри рядних паливних насосів, зберігши технологію обробки й складання. Основною конструктивною відмінністю моделей насосів фірми "Бош" є застосування підвішеної втулки, що виключає деформацію й дозволяє застосовувати діаметри плунжерів до мм при зменшеній міжосьовій відстані до 35 мм.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009