Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Роторні насоси

Перевагою цього привода є відносна простота повідомлення плунжеру-розподільнику й поступального, і обертового руху й відсутність обертання п'яти плунжера щодо тарілки, що збільшує зносостійкість цього важливого зчленування. В одноплунжерних насосах із циліндричним кулачком, хоч і застосовується більше простий для обробки профіль, однак для додання обертового руху плунжеру необхідно застосовувати спеціальний шестереночный механізм, що знижує надійність роботи насоса.

У нагнітаючих секціях паливних насосів високого тиску найбільше поширення знайшли схеми робочих циклів, що передбачають відсічення палива на початку й наприкінці подачі палива. Перевагою таких циклів є можливість забезпечення коротких інтенсивних упорскувань палива з різким закінченням кінця подачі палива.

Однак відсічення палива на початку подачі приводить до виштовхування палива в наполнительные вікна, защемленню його в над плунжерному просторі в момент перетинання торцем плунжера наполнительных вікон. Це викликає інтенсивне зношування поверхонь плунжера й втулки й обмежує термін служби основного прецизійного вузла насоса - плунжерної пари.

Тому в ряді конструкцій насосів, наприклад у роторних насосах розподільного типу фірми CAV, відсічення палива виключене й на початку, і наприкінці подачі палива. У цьому випадку циклова подача палива регулюється шляхом зміни ступеня наповнення над плунжерного простору, а кінець подачі визначається зупинкою плунжера. Розвантаження нагнітального простору здійснюється зворотним ходом плунжера наприкінці подачі.

Така схема організації робочого циклу, незважаючи на те, що сприяє підвищенню зносостійкості прецизійного вузла, не може бути визнана оптимальної, тому що підвищено чутливість величини циклової подачі до зміни умов на усмоктуванні, зокрема зміні тиску живлення внаслідок засміченості фільтрів тонкого очищення палива. Крім того, у цій схемі не можна забезпечити різкого відсічення подачі палива через закінчення упорскування при повній зупинці плунжерів, тому така схема робочого циклу реалізується в насосах.

Призначених для вихрі й форкамерных дизелів, які не пред'являють високих вимог до форсування упорскування. У дизелях з камерами об'ємного сумішоутворення переважніше робочий цикл із закінченням упорскування за допомогою відсічення палива, тому що в цьому випадку подача палива різко кінчається й частки палива, впрыснутые в останню чергу, долітають до головки факела
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009