Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

самый сильный возбудитель такие intimboutique.com.ua, как выбрать смазку
propoved.pp.ua


Роторні насоси
По кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом обладнані розподільником, що найчастіше обертається. Який по черзі відповідно до порядку роботи циліндрів розподіляє в окремі нагнітаючі тракти паливо, що подається нагнітаючим плунжером, що працює з підвищеною циклічністю.

Многоплунжерные насоси, у яких кожна нагнітаюча секція подає паливо в "свій" циліндр дизеля, залежно від просторового розташування плунжерів виконуються рядними, V-Образними й барабанним типом. В основному застосовуються рядні конструкції насосів, хоч є приклади застосування V-Образних насосів на V-Образних дизелях.

Основне достоїнство насосів розподільного типу в порівнянні із многоплунжерными - це можливість істотного зменшення габаритів (в 1,5-2,5 рази) і маси. Тому насоси цього типу варто визнати досить перспективними, тим більше, що по всім іншим техніко-економічним показникам вони не уступають многоплунжерным насосам (можливості здійснення необхідної характеристики упорскування, протіканню характеристики топливоподачи, показникам стабільності й ін.).

Однак насоси цього типу ще не одержали широкого поширення, що можна пояснити підвищеними вимогами до точності виготовлення ряду вузлів і деталей, необхідністю відновлення встаткування для їхнього виробництва, меншими надійністю й терміном служби в порівнянні із многоплунжерными насосами.

Знайшли поширення два типи насосів розподільного типу: плунжерні, у яких плунжер, що одержує зворотно-поступальний рух від зовнішнього кулачкового профілю, одночасно обертається, виконуючи роль розподільника, і роторні насоси, у яких два, три або чотири плунжери приводяться в рух шайбою із внутрішніми кулачками, а розподіл палива здійснюється окремо розташованим обертовим золотником.

Роторні насоси мають деякі переваги відносно габаритів і маси, однак вони мають більшу кількість прецизійних вузлів, більші зазори для витоків палива, а також вимагають спеціальні технології виробництва й устаткування. Порівняльний аналіз конструкцій зазначених двох механізмів у насосах розподільного типу переконує, що привод з торцевою кулачковою шайбою переважніше.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009