Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Розпилювання палива
І це природно, тому що за допомогою проникнення роздрібнених часточок палива в повітряне середовище можливе утворення топливовоздушной гомогенної суміші, що забезпечує ефективне згоряння палива. Таким чином, розгляд рідинної структури паливного факела повинне дозволити підійти до аналізу теплообміну між повітряним середовищем і частками палива, що має місце тільки в обсязі факела.

Прийнявши умовно, що паливний факел здобуває форму суцільного конуса (що справедливо в спокійному середовищі), поставимо перед собою завдання підійти до теоретичного розрахунку швидкості поширення фронту факела, думаючи сталість кута при вершині конуса факела. Отже, усе фактично зводиться до визначення динаміки зміни, обумовленою характеристикою упорскування й параметрами середовища.

Тому першим завданням розшифровки сумішоутворення є встановлення зв'язку між швидкістю факела й швидкістю упорскування, що визначає значення. Розглянемо механізм поширення фронту факела як поширення незліченної безлічі часток, що безупинно утворяться незабаром після вильоту із сопла струменя.

Якщо врахувати той факт, що розпилювання в дизелі відбувається при високих перепадах тисків, то можна вважати, що краплі, що формуються, будуть мати високу початкову швидкість і малий розмір. Швидкість руху капель буде визначатися диференціальним рівнянням, отриманим у припущенні, що сила інерції частки врівноважується силою опори, пропорційної коефіцієнт опору краплі.

Виходячи із цього положення, Д. Н. Вырубов одержав рівняння руху краплі. Оскільки маса крапель дуже мала, те проникаюча здатність їх при високих протитисках невелика й дорівнює. Середня швидкість краплі за час польоту мс тут прийнята 100 м/с. Отже, перші краплі, що утворилися, що мають спрямовану швидкість від 100 до 200 м/с, могли б пролетіти відстань порядку 10 мм.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009