Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Підвищення нагарообразования

До вторинних методів відносять процеси деструктивної переробки нафти й очищення нафтопродуктів. Нафта під тиском близько 15 кгс/див2 перекачується через ряд теплообмінників, де підігрівається до 118-120° С; при цій температурі у водо-грязе-відстійниках відділяються вода й бруд, а нафта, додатково підігріта до 160-180° С у мазутних теплообмінниках, надходить у випарник.

Пари бензину з випарника направляються в ректифікаційну колону, а нафта після відділення бензину через трубчасту піч П-1 після нагрівання до 330-335° С також надходить у ректифікаційну колону ДО-1. З ректифікаційної колони відбираються фракції нафти: з верхньої частини - бензин і потім по висоті й солярові дистиляти; з нижньої частини колони відбирають залишок від перегонки - мазут, що подається в другу піч П-2 вакуумні частини установки, де нагрівається до 410-420° С.

З печі мазут надходить у вакуумну колону ДО-2, з якої відбираються масляні дистиляти, а з нижньої частини колони - гудрон, з якого за допомогою відповідного очищення виробляються високов'язкі залишкові масла. Дизельне паливо виходить прямою перегонкою з наступним облагороджуванням отриманих дистилятів. Всі дизельні палива, отримані із сірчистих нефтей, проходять очищення від сірки.

Існують різні способи видалення сірки - обробка сірчаною кислотою, плумбитная, бокситная й інші види очищення. Найбільш зробленим способом очищення від сірки є гідроочищення, тобто обробка нафтопродукту воднем під тиском у присутності каталізатора. Гідроочищення виробляється під тиском до 50 кгс/див2 при температурі 350-450° С у товстостінних сталевих реакторах.

У цих умовах відбувається також гідрування неграничних вуглеводнів, що позитивно позначається на якості дизельного палива. Вихід обессеренного й обессмоленного товарного палива становить 97-98%. Дизельне паливо звичайно виготовляється із прямогонных дистилятів; в окремих випадках у нього додається до 20% продуктів каталітичного крекінгу. При одержанні дизельних палив з малосернистых нефтей прямогонные дистиляти сероочистки не проходять.

При виробництві палив з нефтей нафтенової підстави в дистилятах, одержуваних у процесі первинної перегонки, утримується підвищена кількість нафтенових кислот - до 0,66-0,72%, що створює труднощі при виробітку якісних дизельних палив. У цьому випадку прямогонные дистиляти надходять на выщелачивание, де нафтенові кислоти переводять у мила, які після відстоювання не повністю відділяються й залишилися в паливі віддаляються водним промиванням.

Видалення розчинених натрієвих солей нафтенових кислот можливо при ретельному промиванні палива гарячою прісною водою. При цьому витрата води становить до 20% до сировини. На жаль, нерідкі випадки, коли товарні дизельні палива з нефтей нафтенової підстави погано очищаються й містять мила нафтенових кислот.

Для одержання зимових палив дистиляти проходять стадію, при якій за рахунок добування з них парафіну знижується температура застывания. У цей час широке застосування одержав спосіб депарафинизации, що полягає у взаємодії карбаміду з парафіновими вуглеводнями, з якими він утворить комплексне з'єднання кристалічної будови, легко відокремлюване з депарафинируемого продукту.

Вихід депарафинированного палива становить 80-95%, а парафіну 5-20% від вихідної сировини. На відміну від дизельного палива, що виходить в основному із продуктів прямої перегонки, автомобільні бензини можуть бути отримані тільки з використанням продуктів вторинної переробки нафти
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009