Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...



Сумки Celin -это стильно и модно://brendmag.com.ua/shop/category/82-sumki-celine.html

Підвищення нагарообразования

У деяких мазутах зміст сірки може досягати 3-4%, у цьому випадку сума З + Н буде дорівнює 96-97%. З обважненням палива зростає зміст у ньому небажаних елементів - сірки, кисню й азоту, а також зміст мінеральних речовин. Для автотракторних дизелів вітчизняною промисловістю виробляються дизельні палива за ДСТ 4749-73 і ДЕРЖСТАНДАРТ 305-73 наступних марок: арктичне, зимове північне, зимове й літнє.

Основна маса дизельних палив виходить у результаті прямої перегонки нафти й відбору фракцій із заданим інтервалом кипіння. Для підвищення мотто ресурсу дизелів основна маса сірчистих палив очищається на установках гідроочищення до залишкового змісту сірки в 0,2-0,5%. У товарних паливах допускається використання як компонент до 20% газойля каталітичного крекінгу.

Застосування продуктів термічних процесів переробки - крекінгу, коксування, термоконтактного крекінгу й інших - не допускається без їхнього додаткового облагороджування. Зимові й арктичні марки дизельних палив з низькими значеннями температури застывания й помутніння виходять як за рахунок полегшення фракційного состава фракцій прямої перегонки, так і за рахунок застосування концертної або мікробіологічної депарафинизации.

Вироблювані за ДСТ 4749-73 і ДЕРЖСТАНДАРТ 305-73 марки палив призначені для застосування при наступних температурах навколишнього середовища: Л и ДЛ - вище 0° С, 3 - вище -20° С, ЗС і ДЗ - вище -30° С, А и ТАК - вище -50° С. У дизельних паливах не допускається присутність сірководню, розчинних кислот і лугів, механічних домішок і води. Вимога безпеки й виробничої санітарії. Температура самозапалювання дизельного палива становить

Для марок ДЛ і Л - 310° С, для марок ДЗ, 3 і ЗС - 240° С и для марок ТА й А - 230° С, температура запалення палива всіх марок становить 62-119° С. Виробництво дизельного палива. Дизельні палива виходять із нафти, що являє собою складну суміш парафінових, нафтенових і ароматичних вуглеводнів, різних по молекулярній масі й температурі кипіння.

Для виробництва численних продуктів різного призначення застосовують методи поділу нафти на фракції, а також змінюють її хімічний склад. У зв'язку в цим розрізняють первинні й вторинні методи переробки нафти. До первинного ставиться процес поділу нафти на фракції, при якому використовуються її потенційні можливості по асортиментах, кількості і якості одержуваних продуктів і напівпродуктів.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009