Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

интернет магазин туристического снаряжения - это туристические палатки недорого доставка в Киеве;контроль управления доступом ссылка импульсные блоки питания irs.ua



Підвищення нагарообразования
Залежно від фракційного состава, змісту смол і неграничних вуглеводнів антинагарні властивості палива змінюються. У зв'язку з тим, що неграничні вуглеводні підвищують нагарообразование, їхній зміст у паливі строго регламентовано.

Йодне число, що характеризує кількість неграничних вуглеводнів, не повинне бути більше 6 г иода на 100 мол палива. Легкі дизельні палива мають кращими анти нагарні властивості, чим важкі, що зв'язано в значній мірі з підвищенням дымности газів, що відробили, і збільшенням у них часток сажі.

Погіршення антинагарних властивостей з обважненням палива також обумовлено збільшенням змісту смол у важких фракціях палива. Анти износные властивості палив залежать головним чином від змісту сірчистих з'єднань. сірка, Що Втримується в паливі, неактивна сама по собі, при згорянні викликає корозію деталей цилиндропоршневой групи й, як наслідок, їх підвищені износы.

Залежно від змісту сірки зношування гільз циліндрів і поршневих кілець змінюється. При роботі на паливах, що містять смолисті речовини й неграничні вуглеводні, спостерігаються підвищені нагарообразования на розпилювачах форсунок і закоксовывание отворів розпилювачів, у зв'язку із чим передбачається обмеження змісту в дизельних паливах смол і неграничних вуглеводнів.

На кількість відкладень також впливає коксівність і зольність дизельних палив. Крім того, зола може збільшувати зношування деталей цилиндропоршневой групи. Тому ці показники при виробітку палив строго регламентуються. У товарних дизельних паливах зміст смол не повинне перевищувати 30-40 мг на 100 мол палива, зольність допускається не більше 0,01%, а коксівність 10% залишку не повинна бути вище 0,3%.

Зміст основних елементів - вуглецю й водню для кожного типу палива коливається в дуже незначних межах. Для дизельного палива зміст вуглецю звичайно перебуває в межах 86,0-86,5%, водню-12,5-13,0%. Для палива, отриманого із сірчистих нефтей, основна частка із цієї суми елементів буде доводитися на сірку.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009