Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Подача палива в насос
При здійсненні звичайного робочого процесу геометричний початок подачі палива буде залежати від точності виготовлення комплекту деталей (корпуса, штовхача, плунжера, кулачкового вала). Для компенсації можливих відхилень у рівномірності чергування кутів початку подачі в многоплунжерных насосах застосовується спеціальний під регулюючий механізм, виконання якого в насосах розподільного типу утруднено.

На підставі аналізу можливих варіантів організації робочого процесу в насосах розподільного типу сформульована ідея створення нового циклу зі статичним відсіченням палива, що має наступні принципові відмінності від відомих: активний хід плунжера починається безпосередньо в н.м. т. з

Моменту початку руху плунжера, для чого наполнительные вікна втулки повідомляються з над плунжерним простором відповідними пазами плунжера в момент початку його зворотного ходу й закриваються під час знаходження плунжера в н.м. т. за рахунок обертового руху плунжера-розподільника. Таким чином, відсутня динамічне відсічення палива й від'єднання над плунжерного простору відбувається в статиці без перетекания (ефект затвора).

У результаті відсутній прогресивно-прискорюване перетекание палива, що розмиває відсічні крайки, а хід плунжера скорочується до 3-6 мм. Проведені прискорені порівняльні випробування показали, що така організація робочого процесу дійсно дозволяє у два-три рази підвищити зносостійкість прецизійного вузла.

Як видно, надійність роботи насоса досить велика й становить близько 5000 мото год, що дійсно у два-три рази більше, ніж у серійного насоса НД. Є підстави затверджувати, що при подібному робочому циклі взагалі вирішується проблема довговічності плунжерної пари, так що мотто ресурс освоюваних у серійному виробництві насосів НДУ може бути прогнозований на 10 000 ч.

У зазначених насосах також реалізована одна клапанна насосна секція, що забезпечує підвищену стійкість і рівномірність подач палива між окремими циліндрами. Недоліком цієї конструкції є вплив на величину подачі палива зношування п'яти плунжера, що може привести до збільшення подачі в процесі експлуатації.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009