Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...



подбор краски по вин

Подача палива в насос
Однак значним недоліком насосів цього типу є менший (в 1,5-2,5 рази) мотто ресурс у порівнянні із многоплунжерными насосами. Це і є основною причиною того, що насоси розподільного типу ще не одержали широкого поширення у швидкохідних дизелях.

Менша зносостійкість більшості відомих конструкцій насосів розподільного типу пояснюється тим, що в них запозичиться робочий процес многоплунжерных насосів, у результаті чого більша циклічність роботи секції приводить до підвищених износам робітників крайок прецизійних поверхонь, що зменшують термін служби насоса.

Зазначена обставина з'явилася основою для проведення в досліджень по розробці нового робочого циклу в насосній секції, який би дозволив поряд з підвищеною циклічністю її роботи забезпечити більше високу зносостійкість.

Проведений аналіз показав, що реалізований у насосах розподільного типу робочий процес по типі насосів многоплунжерных має ряд істотних недоліків: робітник хід плунжера в кілька разів більше корисного активного ходу плунжера; при наявності динамічного відсічення палива, коли наполнительные вікна перекриваються плунжером при поступальному русі, відбувається защемлення обсягу палива в над плунжерному просторі й витікання його через сужающуюся щілина.

Останнє сприяє гідроабразивному зношуванню ущільнюючих поверхонь втулки й плунжера. Аналіз профилограмм поверхонь показує, що зношування їх у зоні нагнітальних вікон доходить до 6-10 напівтемних, а в районі відсічних елементів до 1-3 напівтемних, так що термін служби насоса лімітується підвищеними износами прецизійних поверхонь у районі нагнітальних отворів.

Крім того, при перекритті наполнительных вікон плунжер, що рухається зі швидкостями, що підвищуються, витісняє паливо в живильну порожнину насоса, де виникають коливальні процеси, особливо в насосах з малими порожнинами живлення при роботі на високих частотних режимах, що може приводити до погіршення стабільності наповнення.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009