Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...



биометрические терминалы

Подача палива в насос
Для застосування в автотракторних дизелях з об'ємним сумішоутворенням варто вважати перспективної також модель роторного насоса PRS, що випускається фірмою "Сигма". У цих насосах завдяки застосуванню відсічення палива на початку й наприкінці подачі, шляхом вибору швидкості й числа плунжерів вдається, як показали дослідження, проведені, одержати досить інтенсивне упорскування палива й високі економічні показники роботи дизелів, подібні тим, що мають насоси ряду НД.

Роторні паливні насоси марки PRS випускаються фірмою "Сигма" для 2-, 3-, 4-, 6-і 8-циліндрових дизелів. Габарити насоса: 217x186x140 мм, маса до 6,0 кг (залежно від кількості штуцерів). Максимальна циклова подача на номінальному режимі 140 мм3, і максимальна допускати^ся частота, що, обертання 3000 про/хв.

Дозування палива здійснюється зміною моменту відсічення на початку й наприкінці подачі за рахунок осьового переміщення ротора-розподільника, на якому під кутом до його осі виконані наполнительные й відсічні пази. Насос має убудовані малогабаритний автомат зміни кута випередження й насос, що підкачує, роторного типу, механічний всережимний регулятор частоти обертання, автономне регулювання пускової подачі. Змащення й охолодження насоса здійснюється паливом.

Конструктивною особливістю насоса на відміну від інших моделей роторних насосів є те, що кулачкова шайба обертається, а плунжери роблять зворотно-поступальний рух у нерухливій втулці. Насоси PRS мають підвищену чутливість до якості фільтрації палива й до кутових люфтів у приводі насоса, тому що, за даними фірми, при збільшенні кутового люфту термін служби насосів різко скорочується

Шляхи вдосконалювання паливних насосів: Проведений аналіз різних схем насосів ще раз підтверджує, що більше перспективними варто визнати насоси розподільного типу, які в порівнянні із многоплунжерными мають істотно менші габарити й металоємність, можуть забезпечити при раціональному робочому циклі форсоване упорскування й виконання всіх вимог існуючих і перспективних дизелів.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009