Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

Горящие предложения: домодедовская компьютерная помощь м охотный ряд.
provorstvo.pp.ua


Подача палива в насос
Характерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів НД і насосів фірми "Америкен Бош". Деякі переваги за питомими показниками в порівнянні із плунжерними насосами мають роторні насоси розподільного типу.

Достоїнством роторної схеми насосів є менше число деталей, а також розвантаження підшипникових вузлів від тиску палива, тому що зусилля від всіх плунжерів урівноважуються й замикаються на кулачковій шайбі. У роторних насосах, що знайшли широке поширення, типу DPA фірми CAV реалізована схема дозування шляхом зміни тиску на впуску й закінчення подачі за рахунок останова плунжерів.

Завдяки цьому насоси DP А мають більший строк служби, однак мають недостатню стабільність показників і не можуть забезпечити форсоване упорскування палива в циліндр дизеля. Фірма CAV випускає роторні насоси DPA двох моделей з механічним і гідравлічним регуляторами для дизелів з робочим обсягом циліндра до 2 л, частотою обертання вала 4000 про/хв і цикловими подачами від 50 до 200 мм3.

Залежно від величини циклової подачі палива в насос можуть установлюватися плунжери діаметром від 5 до 10 мм. Насоси з гідравлічним регулятором мають підвищений ступінь нерівномірності, а подача через закінчення її за рахунок останова плунжерів завершується недостатньо інтенсивно. Останнім часом фірма розробила нову вдосконалену модель насоса DP-15, що є вдосконаленою конструкцією насоса DP A.

Насос призначений для дизелів із циліндровою потужністю до 40 л. с. і числом циліндрів і має наступні відмінності: точне регулювання максимальної циклової подачі, збагачення подачі на пуску, коректування зовнішньої характеристики, автоматичне регулювання кута випередження за допомогою муфти, коректування подачі залежно від зміни в'язкості й температури палива.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009