Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

Стройматериалы по доступной цене на нашем сайте

свадебные платья киев . купить свадебное кружево оптом

Максимальний тиск згоряння

Низькотемпературні властивості залежать від фракційного й углеводородного состава. Для умов експлуатації важливо знати не тільки температуру застывания, від якої залежить можливість прокачивания палива по трубопроводах при низьких температурах, але й температуру його помутніння, при якій у паливі виділяються кристали твердого парафіну, здатні забивати сітки фільтрів грубого очищення, елементи фільтрів тонкого очищення й викликати припинення подачі палива

Прокачиваемость палив при низьких температурах оцінюється за ДСТ 22254-76. Метод полягає в поступовому охолодженні випробуваного палива, просмоктуванні його при кожному зниженні температури на 1°С через фільтр із металевої сітки із квадратними осередками нормальної точності (№ 004 за ДСТ 6613-73) у піпетку при постійному вакуумі 200 мм вод. ст. і фіксуванні кінцевої температури, при якій паливо перестає проходити через фільтр, або часу просмоктування й заповнення піпетки випробуваним паливом до мітки.

Записується кінцева температура, при якій паливо фільтрувалося й піднімалося до контрольної мітки менш чим за 60 с. Низькотемпературна фильтруемость через паперові фільтри оцінюється на спеціальній установці, розробленої ВНИИ НП, при фільтрації поступово охолоджуваного палива через паперовий фільтр тонкого очищення перепаду тисків на фільтрі. Досвід припиняється при досягненні перепаду в 1,0 кгс/см2.

Показники низькотемпературних прокачиваемости й фильтруемости є більше важливими експлуатаційними показниками, чим температура помутніння палива, що не визначає граничної низької температури застосування палива. Температури застывания й помутніння палив визначаються їх груповим вуглецевим составом. У ряді нормальних парафинов з підвищенням молекулярної маси зростає температура застывания, але одночасно підвищується також ЦЧ.

Вплив довжини ланцюга нормальних парафінових вуглеводнів на температуру застывания й ЦЧ. Як треба із представлених даних, незважаючи на те що нормальні парафінові вуглеводні мають високі ЦЧ, їхнє використання для зимових і арктичних палив неприйнятно. Неграничні вуглеводні мають більше низькі температури застывания в порівнянні із близькими до них по молекулярній масі нормальними парафіновими вуглеводнями.

Однак їхнє включення до складу дизельних палив недоцільно через їхню низьку стабільність і утворення підвищених нагаров у двигуні. Температура застывания изопарафиновых вуглеводнів значно нижче, ніж температура застывания відповідних їм по молекулярній масі нормальних парафінових вуглеводнів.

При цьому залежно від ступеня ізомеризації спостерігається більше або менше зниження температури застывания. Так, ядодекан З12Н28 має температуру застывания -12° С, пентаметилгептан; метан диметилтетрадекан. Низькотемпературні властивості дизельних палив, отриманих прямою перегонкою, визначаються винятково хімічною природою нефтей, з яких вони отримані.

З парафінистих нефтей зимові й арктичні палива одержують за рахунок полегшення фракційного состава або шляхом депарафинизации дизельних палив різними технологічними процесами, з яких найпоширенішими є концертна й мікробіологічна. Останнім часом для одержання зимових палив почали застосовувати депрессорные присадки, з яких найбільше поширення одержали присадки на базі сополимера этилена з вінілацетатом.

Такого типу присадки в кількості до 0,2% дозволяють понизити температуру застывания палива на 35-40° С. Однак вони практично не впливають на температуру помутніння палива. Як було сказано вище, велике значення має фильтруемость дизельних палив при низькій температурі через паперові фільтри тонкого очищення. Антинагарні й анти износные властивості. Мотто ресурс дизелів значною мірою визначається антинагарними й анти износными властивостями палива.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009