Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Максимальний тиск згоряння

Крім того, згоряння палива відбувається в паровій фазі й необхідно, щоб распыленное паливо встигло за короткий строк повністю випаруватися. В'язкість визначає також плинність палива при низьких температурах через трубопроводи, фільтри, насоси й форсунки. Кращою плинністю володіють маловязкие палива, що застигають при низькій температурі, однак надмірно низька в'язкість може викликати збільшення просочування палива через зазори прецизійних пар насоса й розпилювача форсунки.

Важливо відзначити, що існуюче думка про підвищене зношування дизельної. Абсолютні величини износов, певні за допомогою оптиметра, показали, що маловязкие палива забезпечують змащення плунжерних пар. Різке підвищення в'язкості палива викликало помітне збільшення зношування плунжерів. Температура спалаху. Температуру спалаху палива прийнято вважати показником пожароопасное при транспортуванні, зберіганні й застосуванні.

Залежно від умов роботи двигуна й розташування паливних баків норми для величини температури спалахи різні. Для автотракторного парку ці вимоги мінімальні, тому що експлуатація двигунів, зберігання й заправлення палива відбуваються на відкритому повітрі. Палива з підвищеним змістом легких фракцій швидко випаровуються, є пожароопасными й непридатні для застосування для суднових, стаціонарних і тепловозних дизелів, що працюють у закритих приміщеннях.

Мінімально припустиме значення температури спалаху дизельних палив лімітується умовами їхнього застосування й для товарних палив коливається в межах від 30 до 40° С. Фильтруемость. Велике значення має чистота палива і його схильність до забивання паперових фільтрів тонкого очищення. Чистота палива оцінюється коефіцієнтом фильтруемости за ДСТ 19006-73.

Коефіцієнт фильтруемости визначається на приладі, розробленому, по зміні пропускної здатності фільтра з паперу БФДТ при послідовному пропущенні через нього 47 мол палива й виражається відношенням часу фільтрації кожних наступних двох міліметрів палива вчасно перших двох міліметрів. За ДСТ 19006-73 коефіцієнт фильтруемости. Для товарних палив не повинен перевищувати. Дослідження показали, що ряд фізико-хімічних показників дизельних палив робить істотне значення на погіршення коефіцієнта фильтруемости.

Так, наприклад, смолисті з'єднання роблять негативна дія на фильтруемость; наявність у паливі мил нафтенових кислот і води також погіршує фильтруемость палива. Низькотемпературні властивості. Можливість застосування дизельних палив при низьких температурах навколишнього середовища обумовлюється їхніми низькотемпературними властивостями, які характеризуються за Дст температурами застывания й помутніння.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009