Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Зберігання палива й заправлення баків

Всі випробувані зразки палив зі змістом органічних забруднювачів у межах ДЕРЖСТАНДАРТ при введенні в них механічних домішок і води й інтенсивному перемішуванні не утворять стійких емульсій; внаслідок високої поверхневої активності вода збирає в углеводородной середовищу дрібні частки механічних домішок у більші, чим прискорюється процес відстоювання палива.

Зразки сильно забруднених механічними домішками палив при перемішуванні з водою швидше відстоюються, тому що вода, осідаючи на дно, захоплює за собою домішки. Отже, завдяки "" властивостям води, щозбирають, основна маса забруднювачів в обводненому паливі порівняно швидко випадає в осад, однак при інтенсивному перемішуванні можуть утворюватися важко відстоюються стійкі мелкодисперсные емульсії.

Оскільки фільтруючі елементи зберігаються й працюють в умовах різної вологості, важливо знати вплив цього фактора на їхню фільтруючу здатність. Для цього зразки фільтрувального паперу выдерживались у воді, а потім просушувалися до певної вологості. При зволоженні фільтрувального паперу після попереднього замочування в паливі ефект прямо протилежний практично не змінюється аж до 55%-ного зволоження паперу.

Отже, вода в основному відіграє негативну роль у фильтруемости палива, хоча може допомагати очищати паливо від забруднювача. Все це говорить про те, що при аналізі фильтруемости в умовах реальної експлуатації необхідно враховувати суперечливий характер дії води, хоча будь-яке влучення забруднювача погіршує фильтруемость палив, причому деякі з них (органічні забруднювачі) у процесі зберігання прогресивно збільшують свою концентрацію, погіршуючи показник, за часом.

Отже, якщо на місце споживання паливо надходить уже забруднене, то при відсутності належного відходу характеристика фильтруемости його в процесі зберігання зміниться, що може передчасно засмітити паливні фільтри. При існуючому порядку заправлення тракторів сільськогосподарських підприємств виробляється з радгоспних нефтескладов, куди паливо попадає або з районних і обласних складів, або по трубопроводах прямо з нафтопереробних заводів.

У Ленінградській області є центральна база "Струмки", куди паливо надходить по трубопроводах і залізниці. Виміри, проведені ЦНИТА, показали, що паливо, що надходить по нафтопроводу із НПЗ, практично не містить домішок, а паливо, завезене по залізниці, містить їх у деякій кількості.

Виміру показують, що у верхніх шарах ємностей значення палива звичайно близькі до 1, а в нижніх шарах, які, як правило, ідуть на роздачу, може мати більші значення. Сильне розшарування палива по змісту забруднювачів особливо відзначається в більших ємностях. Як видно, нижній шар палива містить більша кількість всіх видів забруднювачів.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009