Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Зберігання палива й заправлення баків

Були проведені досвіди по оцінці здатності палива й води утворювати в паливі стійкі емульсії, збираючи на поверхні глобул механічні й органічні забруднювачі, і впливу, емульсійної води на фильтруемость палива. Досвіди проводилися шляхом введення в паливо дистильованої води й енергійного перемішування. Таким чином, наявність води в стандартному паливі, що містить смолисті з'єднання в межах вимог Дст, впливає на фильтруемость.

Це підтверджує збірну здатність крапельок води, що стягають на свою поверхню органічні забруднювачі й об'єднуючих їх у більші комплекси, здатні закривати пори фільтруючого матеріалу. Тому що в стандартних паливах перебуває різна кількість органічних сполук, то ступінь впливу води може бути різної. Були проведені досвіди по одночасному введенню в паливо органічних забруднювачів і води.

Як органічні забруднювачі використовувалися смоли, кількість яких визначалося за ДСТ 8489-58. Утворення емульсій вироблялося шляхом інтенсивного розмішування води з паливом протягом 30 хв на магнітних мішалках або упорскуванням води в паливо під тиском 200-300 кгс/див2 через сопла діаметром 0,25-0,3 мм.

Зміст води в паливі оцінювалося за ДСТ 2477-65 або ДЕРЖСТАНДАРТ 8287-57, що дозволяє визначати сумарну воду (вільну плюс гігроскопічну). При введенні в зразки палив з різним змістом смол 3% води у вигляді мелкодисперсной емульсії утворилася стійка емульсія коричневого кольору, що практично не проходить через паперовий фільтр. Після відстою цих зразків протягом 24 год визначалися значення у верхньому шарі.

Так, верхній шар палива марки Л мав наступні значення коефіцієнтів фильтруемости: зразок із присадкою смол 60 мг/100 мол мав; із присадкою смол; із присадкою смол. Аналогічні результати були отримані на інших зразках палив. Вивчення впливу на палива мил жирних кислот досягалося введенням 0,1% солідолу й 3% води у вигляді мелкодисперсной емульсії. При цьому утворилася стійка емульсія, що не проходить через фільтри й практично що не відстоюється (протягом місяця).

Досліджувалася також фильтруемость палив при введенні в них механічних домішок з водою. Як механічні домішки використовувалися кварцовий пісок, окисли заліза й глинозем. Після введення в зразки забруднювачів вони інтенсивно перемішувалися, а потім уводилося 0,5-0,6% води. Був також досліджений зразок некондиційного палива (відстій з баків тракторів) коефіцієнт, що мав, фильтруемости.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009