Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...



Интрнет магазин Shoes-sportженские кроссовки найк Киев - (044) 498-62-06 звоните уже

Зберігання палива й заправлення баків
При збільшенні концентрації забруднювача спостерігається помітний ріст коефіцієнта фильтруемости. Найбільший вплив на робить забруднювач до 5 мкм.

Така закономірність пояснюється тим, що шар осаду на поверхні фільтруючих елементів не перешкоджає проникненню палива. Видно, що в про паливо механічні домішки менш істотно змінюють фильтруемость, що пов'язане з тим, що тверді частки обволікаються смолами й у результаті пори мікроелемента забиваються більш повно.

Дійсно, показник у паливі досягається при змісті 1 % кварцового пилу, а в стандартному паливі при 0,01%, тобто при концентрації пилу в 100 разів меншої. У паливі вода присутня в розчиненому стані (гігроскопічна), у вигляді емульсії або у вигляді відстою, так звана подтоварная вода, що скапливается на дні ємностей при відстоюванні. Наявність подтоварной води вказує на повне насичення палива розчиненою водою.

Зміст розчиненої води залежить від роду палива й метеорологічних умов (температури, тиску, вологості й ін.) і може досягати сотих часток відсотка. Розчинена в паливі вода перебуває в динамічній рівновазі з навколишнім середовищем, так що при зміні атмосферних умов при подальшому насиченні водою може перейти у вільну, утворивши мелкодисперсную емульсію.

Вільна вода перебуває в паливі у вигляді емульсії з розміром глобул від часток до десятків напівтемний емульсії, Що Утворяться, умовно підрозділяються на грубо й тонкодисперсные (нестійкі й стійкі). Нестійкі емульсії - це відносно великі краплі води, які під вплив маси й взаємодії між собою укрупнюються й осаджуються на дно резервуара. У стійких емульсіях розмір краплі води до 1 мкм.

Паливо з тонкодисперсной емульсією має білий колір і непрозорий внаслідок значної різниці коефіцієнтів переломлення води й палива. Основною причиною стійкості емульсії є захисні плівки эмульгаторов, що обволікають краплі води й механічні домішки. Эмульгаторами є поверхнево-активні речовини, що володіють здатністю концентруватися на границі між поверхнею крапель води й палива

До них ставляться гідрофобні речовини: смоли, мила органічних кислот, тверді частки, що утворилися при окислюванні палива або потрапили ззовні. Утримуючись на границях роздягнула фази вода-паливо, вони як би бронюють краплі води, підвищуючи механічну міцність, емульсії відрізняються підвищеною стійкістю. З метою розробки вимог до системи подачі палива, що працює на обводненому забрудненому паливі.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009