Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

смотреть комиксы марвел на русском вселенная марвел герои манга про наруто

двери страж цена в Киеве

Енергетичний агрегат
Достоїнством цих систем є компактність конструкції, відсутність сполучних трубопроводів і малі обсяги порожнин стиску, що виключає виникнення коливальних процесів у нагнітальному тракті: у насос форсунках можуть бути отримані високий рівень тисків упорскування (до 2000 кгс/див2) і дуже висока якість розпилювання в широкому діапазоні зміни частот робочих циклів.

Однак ці системи вимагають індивідуального привода нагнітаючого насосного елемента на двигуні, тобто установку в головці двигуна кулачкового привода спеціального механізму керування, що синхронізує його роботу. Якщо конструкція насос форсунки GME давно відома в СРСР, тому що застосовано на дизелях ЯМЗ-204 і ЯМЗ-206, то система, хоча й нашедшая широкому застосуванні в США і Японії, у СРСР великій популярності не одержала, тому нижче приводиться короткий опис останньої моделі.

Паливна апаратура дизельної фірми "Камминс" застосовується тільки на чотиритактних дизелях з безпосереднім упорскуванням і характеризується наступними основними особливостями. У насос форсунці не виробляється дозування палива й тому її плунжер не має гвинтових крайок. Плунжер приводиться від кулачкового вала дизеля за допомогою коромисла.

Дозування відбувається в "вузлі дозування", що містить у собі шестереночный насос низького тиску (до 18 кг/див2) і групу регулюючих пристроїв: двухрежимный відцентровий регулятор частоти обертання; редукційний клапан (регулятор тиску); клапан вимикання; гвинт регулювання холостого ходу; регулятор-анероид, що регулює величину подачі залежно від атмосферного тиску або тиску наддування; дросель.

Пов'язаний з іншими регулюючими пристроями й безпосередньо впливає на тиск палива при вході його в насос форсунки. На такті усмоктування повітря із циліндра дизеля вільно надходить у порожнину насос форсунки й створює емульсію із черговою порцією палива, підготовленої для упорскування, що сприяє підвищеній економічності дизеля.

Останнім часом фірма "Камминс" впровадила модернізовану систему РТ-Е з метою підвищення економічності й зниження токсичності продуктів згоряння, забезпечивши меншу тривалість упорскування палива, більше високе (до 1000 кг/див2) тиск, більше поступовий початок і більше різке закінчення упорскування.
Стр. статті: 1 2 3 4 5
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009