Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

Зd принтеры из Китая по лучшим ценам на нашем сайте



Енергетичний агрегат
Однак якщо в тракторобудуванні щорічно випускається майже 1,5 млн. насосів, тобто близько 400 тис. шт. на один типорозмір, то в автопромисловості цей коефіцієнт дорівнює 200 тис. насосів на один типорозмір. Важливий ступінь уніфікації конструкції усередині типоразмерного ряду: повинні відрізнятися тільки вузли, що визначають число циліндрів, що обслуговуються: кулачковий вал, корпус і т.д.

Тому по кількості деталей ступінь уніфікації бажано мати близько 90-95%. Однак захоплення уніфікацією не повинне привести до такого положення, коли обмежуються тільки одним типом насоса для занадто різних за своїми показниками дизелів. Це приводить до застосування виробів збільшених розмірів. Необхідні також патентна чистота й патентоспроможність виробу, а також високі эстетические якості.

Висока технологічність виробу у виробництві, характеризуемая можливістю автоматизувати процеси виготовлення деталей, складання вузлів і вироби, а також контрольні операції, має визначальне значення при постановці його на виробництво. Особливо важливе положення про прийнятність виробу для виробництва на даному підприємстві, що характеризується питомими витратами на підготовку виробництва, що виражаються відношенням витрат до проектного обсягу виробництва.

Досвід показує, що принципово нова конструкція насоса, як правило, освоюється на новому заводі, а на існуючих підприємствах модернізують або вдосконалять конструкцію. Наприклад, розподільні паливні насоси ставилися на масове виробництво тільки на новоспоруджених заводах. Схеми й конструкції паливної апаратури: В автотракторних дизелях застосовують тільки механічні системи розпилювання палива, а пневматичне розпилювання не одержало поширення.

Пошуки інших шляхів розпилювання, здійснюваного за допомогою електрогідравлічного удару, ультразвуку й ін., не вийшли за рамки дослідницьких робіт. Механічні системи виконують двох типів: роздільні (насос і форсунка) і об'єднані (насос форсунки). Паливні системи з насос форсунками одержали в нас у країні застосування тільки на двотактних дизелях ЯАЗ-204, а за рубежем вони широко застосовуються двома провідними американськими фірмами.
Стр. статті: 1 2 3 4 5
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009