Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

аминокислоты в таблетках как принимать коллаген в капсулах ukrsportpit гидролизат коллагена цена



Експлуатаційні характеристики
Експлуатаційні характеристики вітчизняних дизельних палив: На, що випускається для автотракторних дизелів паливо існує два Дст, і тому воно може трохи різнитися за своїми показниками, хоча теплофизические характеристики палива різного виробництва практично збігаються. Зміст у паливі забруднювачів - механічних домішок і води- регламентовано коефіцієнтом фильтруемости буд.

При цьому передбачається, що вода й механічні домішки в паливі повинні отсутствовать (за ДСТ 6370-59 "відсутність механічних домішок" уважають при змісті їх менш 0,005%, тобто 50 г/т). За ДСТ 2477-65 допускається поставка палива "слідами" води (зміст їх не більше 0,03%, тобто 300 г/т).

Із введенням значення коефіцієнта фильтруемости лімітований зміст всіх забруднювачів, що викликають закупорку пор паперових фільтрів і мешающих роботі паливної апаратури: смол, сірки, мил нафтенових кислот, води, механічних домішок. До смол, що втримується в паливі, відносять високомолекулярні й органічні не углеводородные продукти початкової полімеризації, що є присутнім у паливі в розчиненому виді.

Наявність у паливі смолистих речовин підвищує нагарообразование у двигуні, коксування розпилювачів, корозійну агресивність, осмоление фільтрів і опадоутворення. Збільшенню змісту смол при зберіганні, особливо при підвищених температурах, наявності кисню повітря, води й каталітично активних металів сприяє зміст у паливі нестабільних вуглеводнів, таких як ненасичені вуглеводні, сірчисті, азотисті й кисневі з'єднання.

Ряд нафтопереробних заводів переробляють сірчисті нафти, тому представляє також інтерес питання про вплив сірчистих з'єднань на фильтруемость палив, які навіть у порівняно невеликих кількостях погіршують експлуатаційні якості палива.

По хімічній будові сірчисті з'єднання дуже різноманітні, більшість із них коррозионно-активні й ініціюють утворення смол і опадів. Зміст сірки в товарному паливі Л допускається за ДСТ 305-73 не більше 0,5%, а в ДЛ за ДСТ 73-не більше 0,2%.
Стр. статті: 1 2 3
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009