Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...



Безупречное качество-это сумки Pradahttp://brendmag.com.ua/shop/category/9-sumki-prada.html

Зносостійкість привода
Часта зміна моделей розподільних насосів цією фірмою (сім моделей за 20 років) говорить про те, що фірма ще не знайшла оптимального конструктивного рішення. Прогнозований ресурс розподільних насосів фірми за результатами прискорених випробувань становить 2500-3000. ч. Безупинно працює над удосконалюванням конструкцій насосів розподільного типу провідна западногерманская фірма "Бош".

На початку 60-х років було почато серійне виробництво одноплунжерного насоса EP/VM з механічним регулятором, що має відсічення палива наприкінці подачі й регулювання циклової подачі палива дроселюванням на впуску. Надалі фірма перейшла на випуск насосів моделі EP/V, у якій була реалізована відома схема з гідравлічним регулятором.

Останнім часом фірма перейшла на нову модель насоса VE, у якій, по суті, запозичена принципова схема насосів розподільного типу НД. Однак відмінністю насосів фірми "Бош" є застосування для привода плунжерів кулачкової шайби з торцевим профілем, що має ряд відзначених вище переваг. Дозування палива здійснюється його відсіченням наприкінці подачі за допомогою золотника, переміщуваного уздовж плунжера.

Насос має централізоване змащення паливом, всережимний (або двухрежимный) механічний регулятор, гідромеханічний пристрій зміни кута випередження упорскування й роздільні клапани з об'ємним розвантаженням на кожний циліндр дизеля. Розроблено модель насосів з електромагнітним клапаном вимикання подачі, а також варіант насоса з електронним регулятором.

Одноплунжерний насос фірми "Бош" може застосовуватися на чотирьох-, шести- і восьмицилиндровых дизелях. Для підвищення точності регулювання витрати палива поряд з нагнітальними клапанами, що мають постійний розвантажувальний обсяг, можуть застосовуватися клапани, у яких здійснюється дозування протечки палива.

Насоси можуть бути обладнані по спеціальному замовленню коректором характеристики крутний моменту, автоматом обмеження подачі залежно від тиску наддування для дизелів з турбонаддувом, а також висотним коректором.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009