Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Зносостійкість привода
Осьовий люфт розподільного вала усувається підбором регулювальних прокладок. Паливні насоси вітчизняного уніфікованого ряду НД забезпечують вимоги всіх вітчизняних сучасних і перспективних тракторних дизелів із числом циліндрів від двох до восьми й частотою обертання до 3000 -4000 про/хв.

Насоси обладнані всережимним регулятором і коректором збагачення подачі палива на режимах максимального крутний моменту й пуску; вони мають ресурси до 6000 мото-ч. Основною особливістю розподільних насосів типу НД є те, що нагнітаючий елемент подібний до рядного насоса: плунжер приводиться в назад-поступальний рух від кулачкового вала із циліндричним кулачком через роликовий штовхач.

Паралельно осі плунжера розташована вісь регулятора, що управляє положенням дозатора на плунжері. Переміщення дозатора на плунжері визначає момент відсічення палива, т.- е. величину циклової подачі. Від вала регулятора через проміжну шестірню плунжер приводиться в обертання й розподіляє паливо в момент упорскування по штуцерах.

Для формування не регуляторної характеристики є коректор подачі, що забезпечує приріст циклової подачі, тобто крутний моменту, при зменшенні частоти обертання. Для забезпечення многоцилиндровых дизелів (шість циліндрів і більше) паралельно першої розміщається друга секція, що працює від свого кулачка.

Обертання другого плунжера через додаткову проміжну шестірню здійснюється від першого плунжера, а дозатор другої секції через систему важелів переміщається синхронно першому. Компактна конструкція насоса й твердість корпуса допускають застосування інтенсивного упорскування, чим забезпечується більше економічний робочий процес дизелів, менші дымность газів, що відробили, і коксування розпилювача.

За цими показниками насоси типу НД перевершують всі відомі конструкції насосів, тому застосування їх особливо ефективно на "гарячих" дизелях повітряного охолодження й з турбонаддувом. Аналогічні за схемою розподільні насоси випускає фірма "Америкен Бош", щоправда, із трохи гіршими питомими показниками, чим у насосів ряду НД.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009