Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Зносостійкість привода
Закордонні фірми безупинно працюють над удосконалюванням рядних конструкцій насосів у напрямку поліпшення технологічності конструкції, підвищення терміну служби до 10 000-12 000 год і зниження витрат на технічне обслуговування при експлуатації. Оригінальну конструкцію рядного насоса розробила фірма, у якій застосований спеціальний дозатор, що переміщається уздовж плунжера (по типі розподільних насосів).

Здійснено централізоване змащення насоса паливом для зниження трудомісткості технічного обслуговування, а для підвищення зносостійкості окремих зчленувань застосовані спеціальні матеріали й методи покриттів поверхонь. Насос обладнаний обмежником дымления, всі режимним регулятором і має менші габарити й масу, чим більшість рядних многоплунжерных насосів.

На дизелях автомобілів Камаз застосовуються многоплунжерные V-Образні насоси. Кожна секція складається з корпус, втулки із плунжером, поворотної втулки, нагнітального клапана, притиснутого штуцером до втулки плунжера через ущільнювальну прокладку. Правильне положення втулки щодо корпуса забезпечується штифтом. Втулка й плунжер становлять прецизійну пару й містяться в корпусі.

Плунжер приводиться в рух від кулачкового вала через ролик штовхача, вісь якого кріпиться в сухарі. Пружина через тарілку постійно притискає ролик до кулачка. Від проворота штовхач фіксується сухарем, виступ якого входить у паз корпуса насоса. Регулювання початку подачі палива виробляється шляхом установки п'яти певної товщини: при установці п'яти більшої товщини паливо буде подаватися раніше, меншої товщини - пізніше.

Для зміни кількості подаваного палива плунжер повертається за допомогою втулки, що штифтом пов'язана з рейкою паливного насоса. Рейки паливного насоса переміщаються в напрямних втулках. Із протилежної сторони насоса перебуває регулювальний гвинт, яким регулюють максимальну циклову подачу палива. Кулачковий вал обертається в роликових підшипниках, установлених у кришках, прикріплених до корпуса насоса гвинтами.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009