Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Зносостійкість привода
У насосах розмірності рівномірність топливоподачи регулюється прокладками на відміну від попередніх моделей А и Б, у яких цей параметр регулювався за допомогою гвинтової пари.

Фірма "Моторпал" в 1968 р. освоїла у виробництві для сімейства тракторів "Зетор" потужністю від 75 до 100 л. с. малогабаритний насос розмірності М (моделі РР4М и РР6М) у чотирьох і шести плунжерному виконанні: відстань між секціями 25 мм, максимальний діаметр плунжера 9 мм, маса 7 кг.

Секції високого тиску також виконані підвісними, так що корпус насоса не має бічних люків. Регулятор частоти обертання - насосний, відцентровий, всережимний зі зміною нахилу пружини для зменшення ступеня нерівномірності на часткових навантаженнях. Для фіксації штовхачів застосовані ролики-сухарі, що вставляються між штовхачами.

Аналогічна конструкція насоса в СРСР розроблена НЗТА й А під маркою 4МТНМ для дизелів Мінського моторного заводу. На відміну від всіх закордонних насосів розмірності М насос МТНМ має міжосьова відстань 27 мм, що дозволяє встановлювати плунжерні пари діаметром до 10 мм при збереженні достатньої твердості кулачкового вала без проміжних опор.

Застосування автономних сталевих вставних секцій забезпечує твердість і герметичність корпуса при відносно малій металоємності (тунельна конструкція корпуса без люків) і дає можливість винести основні регулювання насоса назовні. Застосовуване змащення насоса й регулятора проточним дизельним паливом прохолоджує насос і знижують трудомісткість технічного обслуговування.

Механічний регулятор виконаний всережимним, що забезпечує оптимальної регуляторної й коректурної галузі зовнішньої характеристики, а також вихід часткових характеристик на зовнішню. Конічні підшипники кулачкового вала підвищують зносостійкість привода. насос, Що Підкачує, уніфікований. Випробування насоса 4МТНМ, у тому числі й прискорені, показали надійність конструкції при номінальних подачах до 120 мм8/цикл і частоті обертання до 2600 про/хв.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009