Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...

интернет магазин приобрести сумку жіночі сумки шкіряні style zone. заказать клатч недорого



Фільтруючий папір

Тим часом той же фільтр, установлений, як вище було зазначено, у паливному баку, більш ретельно видаляє з палива воду й великі частки забруднювача. Це пов'язане з тим, що у фільтр ФГ попадає паливо з розчиненої або водою після активного перемішування в баку, а при заправленні паливо ще не перемішане з водою й тому легко розшаровується.

Отже, доцільніше мати грубий фільтр не в магістралі, де паливо просмоктується з більшими швидкостями й "взмучивается", а в нижній частині бака між заправною і ємностями. При цьому паливо, очищене відразу після заправлення, не буде погіршувати своїх характеристик у процесі перебування в баку або циркуляції в системі живлення. Тому в системі живлення, розробленої в, фільтр-відстійник є основним елементом бака.

Фільтри тонкого очищення палива раніше виконувалися з фільтруючими елементами з бавовняної пряжі, повсті, текстилю, деревного борошна, жужільної маси й т.п. за принципом об'ємної адсорбції. Однак дослідження показали, що в тонкому зовнішньому шарі втримується приблизно 80% забруднювача, а інша частина його розподіляється по обсязі нерівномірно.

Тому або термін служби в основному визначається величиною його зовнішньої поверхні, так що великого практичного значення набуває форма поверхні елемента - величина її повинна бути максимальної при мінімальних габаритах. Така вимога привела до того, що як у вітчизняному, так і закордонному дизелебудуванні стала в якості фильтрирующего матеріалу застосовуватися папір.

Широкому застосуванню паперу сприяв той факт, що фильтроэлементы з перерахованих вище матеріалів забезпечували тонкість відсівання від 5 до 20 напівтемних; виключення становить елемент, що одержав широке поширення, з бавовняної пряжі, що мають високу якість очищення. Однак у процесі роботи вони одержують усадку по висоті, що скорочує строк їхньої роботи до 200- 300 ч.

У закордонній практиці останнім часом знайшли широке застосування паперові фильтроэлементы, що виготовляються зі спеціальних сортів папери. Для цих цілей використовуються: чистий бавовняний линтер, деревна целюлоза вищих сортів, тропічні рослини (джут, кенаф), синтетичні волокна й т.п. Застосовувані папери обробляються різними синтетичними смолами для захисту від набрякання й руйнування аркуша.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009