Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Фільтруючий папір

Тим часом той же фільтр, установлений, як вище було зазначено, у паливному баку, більш ретельно видаляє з палива воду й великі частки забруднювача. Це пов'язане з тим, що у фільтр ФГ попадає паливо з розчиненої або водою після активного перемішування в баку, а при заправленні паливо ще не перемішане з водою й тому легко розшаровується.

Отже, доцільніше мати грубий фільтр не в магістралі, де паливо просмоктується з більшими швидкостями й "взмучивается", а в нижній частині бака між заправною і ємностями. При цьому паливо, очищене відразу після заправлення, не буде погіршувати своїх характеристик у процесі перебування в баку або циркуляції в системі живлення. Тому в системі живлення, розробленої в, фільтр-відстійник є основним елементом бака.

Фільтри тонкого очищення палива раніше виконувалися з фільтруючими елементами з бавовняної пряжі, повсті, текстилю, деревного борошна, жужільної маси й т.п. за принципом об'ємної адсорбції. Однак дослідження показали, що в тонкому зовнішньому шарі втримується приблизно 80% забруднювача, а інша частина його розподіляється по обсязі нерівномірно.

Тому або термін служби в основному визначається величиною його зовнішньої поверхні, так що великого практичного значення набуває форма поверхні елемента - величина її повинна бути максимальної при мінімальних габаритах. Така вимога привела до того, що як у вітчизняному, так і закордонному дизелебудуванні стала в якості фильтрирующего матеріалу застосовуватися папір.

Широкому застосуванню паперу сприяв той факт, що фильтроэлементы з перерахованих вище матеріалів забезпечували тонкість відсівання від 5 до 20 напівтемних; виключення становить елемент, що одержав широке поширення, з бавовняної пряжі, що мають високу якість очищення. Однак у процесі роботи вони одержують усадку по висоті, що скорочує строк їхньої роботи до 200- 300 ч.

У закордонній практиці останнім часом знайшли широке застосування паперові фильтроэлементы, що виготовляються зі спеціальних сортів папери. Для цих цілей використовуються: чистий бавовняний линтер, деревна целюлоза вищих сортів, тропічні рослини (джут, кенаф), синтетичні волокна й т.п. Застосовувані папери обробляються різними синтетичними смолами для захисту від набрякання й руйнування аркуша.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009