Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...


propoved.pp.ua


Фільтруючий папір
Якщо прийняти також в увагу, що вони вимагають багато часу на технічне обслуговування, те ясно, що подібна фільтрація себе не виправдує. Необхідно було розробити систему грубої фільтрації палива з високими техніко-економічними показниками: при мінімальному гідравлічному опорі,

ФГО повинен мати коефіцієнти вловлювання води до 90% і механічних домішок не менш 40%, бути технологичным у виробництві, зручним в обслуговуванні. На підставі численних досліджень у був розроблений розмірний ряд фільтрів грубого очищення палива типу ФГ.

Фільтр складається з корпуса, що підводить і відводить штуцерів, розподільника потоку палива й фільтруючого елемента з кожухом і сіткою. До корпуса кріпиться склянка-відстійник із заспокоювачем. Паливо під розрядженням заповнює в корпусі кільцеву порожнину й через отвори розподільника палива надходить у внутрішню порожнину склянки, де рухається по малому й великому колах циркуляції.

Більша частина палива циркулює по малому колу, надходячи через сітку в штуцер, що відводить. Інша частина палива йде уздовж стінок склянки й через кільцевий зазор між стінкою й заспокоювачем попадає в порожнину відстою, а потім піднімається нагору через горловину заспокоювача й уливається в загальний потік очищеного палива. У момент різкої зміни напряму руху частки води й забруднювача сепаруються.

Наявність заспокоювача, що відокремлює зону циркуляції від зони відстою, дозволяє не змішувати відстій з паливом при кренах, вібрацій, трясці. На основі наведеної конструкції розроблений ряд фільтрів: ФГ має обсяг склянки 0,25 л для двигунів з витратою палива до 10 кг/год; ФГ-1 з обсягом 0,75 л для двигунів з витратою до 25 кг/год і ФГ-2 з обсягом до 1,5 л і вартовим витратою палива до 75 кг/ч.

Як очевидно, показники фільтрів ФГ-1 і ФГ-2 істотно перевершують показники фільтра ЧТЗ по параметрах очищення при трохи підвищених гідравлічних опорах. Однак і фільтр ряду ФГ, забезпечуючи задовільні показники по очищенню палива від -0,06 основних забруднювачів, все-таки гарантує подачі повністю збезводненого палива.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009