Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Фільтрація палива

Фільтрація палива: У процесі експлуатації характеристики паливного насоса перетерплюють значні зміни, що позначаються на роботі дизелі. Основним змінюваним параметром є циклова подача палива, її стабільність і рівномірність подачі по циліндрах; особливо важлива зміна пускової подачі, тому що саме зниження подачі палива при пуску визначає межа використання плунжерних пар паливного насоса.

Падіння циклової подачі пов'язане зі зношуванням плунжерних пар внаслідок забруднення палива механічними домішками. Численні дослідження показали, що зношування плунжерної пари має локальний характер, у районі впускного й випускного вікон. Загальна величина зношеної поверхні тертя не перевищує 5%, а характер мікронерівностей на ній указує на зношування від абразивних часток, які разом з паливом надходять у над плунжерний простір при усмоктувальному ході плунжера.

При нагнітаючому ході частина палива випливає назад у наполнительное отвір, причому по ходу плунжера потік палива дросселируется, що супроводжується ростом тиску в над плунжерному просторі й різкому наростанні швидкостей перетекания. При наявності в паливі абразивних часток відбувається внаслідок ерозії й кавітації "розмивання" поверхні втулки, що прилягає до відсічного отвору, і поверхні плунжера поблизу відсічної крайки

Крім того, частина палива просочується в зазор між втулкою й плунжером і заносить туди абразивні частки. Правда, зазор при складанні невелике й становить 1,5-3,5 напівтемних, але він істотно збільшується в процесі нагнітання за рахунок розширення втулки, коли тиск палива зростає до кількох сотень атмосфер. Розрахунки показують, що розширення втулки можливо на 6-7 напівтемних, так що сумарний зазор у парі може досягати 8-10 напівтемний

Отже, у зазор можуть заноситися частки до 10 напівтемних, які після падіння тиску защемляються між тертьовими парами й викликають стирання. Досвіди ЦНИТА показали, що зміна плунжерних пар при роботі на паливі з різними розмірами забруднювача відбувається в такий спосіб: практично не впливає на зношування забруднювач менш 2 напівтемних, викликає дуже інтенсивне зношування забруднювач більше 4 напівтемний

Порівнюючи криві можна, установити вплив розміру часточок на зношування (по падінню подачі) - при збільшенні їхнього розміру падіння подачі відбувається інтенсивніше, особливо при малих частотах обертання. Таким чином, довговічність і надійність паливної апаратури дизелів чистотою палива, що надходить у насос. Тому в цей час система фільтрації є невід'ємною частиною системи топливоподачи.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009