Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...





Фільтрація палива

У систему подачі може бути включений відстійник насоса, що підкачує, зі скляним корпусом (подібний застосовуваному в системі подачі пускового двигуна), призначений для захисту помпи від механічних домішок і сигналізації про появу в системі води. Таким чином, від механічних домішок насос, що підкачує, 8 захищений двома сітками - у забірному пристрої бака й відстійнику.

Фільтрація палива виробляється у двох щаблях, причому фільтр грубого очищення, призначений для захисту паперових фильтро-елементів від органічних забруднювачів і емульсійної води, може бути виключений. Як фільтр тонкого очищення палива в систему включений фільтр ФТ-150. На виході із ФТО приєднаний редукційний клапан, відрегульований з умови міцності фільтрів на 1,8 кгс/див2, і манометр тиску палива як індикатор функціонування системи подачі й забруднення фільтрів.

Демпфірування пульсацій тиску перед манометром здійснюється капілярним дроселем. Підведення палива до насоса виробляється через нижній штуцер, а відвід - через верхній. З верхнього штуцера паливо через дросселирующее отвір приділяється в паливний бак. Проведені лабораторні й експлуатаційні випробування запропонованої системи живлення повністю підтвердили її позитивні якості по відстої й видаленню води, забруднювачів і повітря.

Система подачі, що рекомендується, палива для трактора МТЗ-80. Паливо втримується у двох баках, днищі яких має ухили. Заливна горловина розміщена в заправному баку, завдяки чому забруднювачі й вода при заправленні направляються в нижню частину бака, з'єднану з відстійником, так що при заправленні й кренах відбувається відділення відстою від основної маси палива.

Забір палива здійснюється із правого видаткового бака через забірну трубку з верхнім кріпленням, що має внизу розтруб із сіткою. Верхнє розміщення забірного пристрою дозволяє проводити промивання сітки. Скидання палива з насоса й форсунок виробляється також через концентричну трубку топливо-заборника. Дренаж повітря із системи здійснюється через дросель зі скиданням у бак через трубопровід від редукційного клапана.

Пропонована схема дозволяє вести безперервне видалення повітря, що необхідно у випадку забору палива, коли його менше, ніж 1/4 бака, при русі із граничними кутами крену. Фільтр грубого очищення пропонується розмістити на напірній магістралі послідовно з фільтром тонкого очищення П. Для діагностики стану фільтрів перед паливним насосом необхідно встановити манометр
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009