Контактні дані Москва, Береговий ін., 3
Телефон: +7 (499) 248 97 64
Телефон: +7 (499) 290 22 73
Роторні насоси Роторні насосиПо кількості циліндрів, що обслуговуються одною нагнітаючою секцією, варто розрізняти многоплунжерные е насоси, останні часто називаються насосами розподільного типу, тому що поряд з нагнітаючим елементом...
Фільтрація палива Фільтрація  паливаСлід зазначити, що відстій основної маси води, що втримується в паливі, завершується в межах 10 хв. Час же, що відводиться щозмінному технічному відходу, звичайно не менш 1 год, так що наявність у баках пристроїв, що відокремлюють...
Паливопостачання Паливо постачанняДля одержання високооктанових автомобільних бензинів використовуються продукти хімічної переробки нафтових фракцій. Сучасні автомобільні бензини виходять на базі бензинів каталітичного риформинга...
Подача палива в насос Подача палива в насосХарактерною конструктивною рисою насосів є відсутність прецизійної опори плунжера у втулці нижче дозатора, на відміну від конструкцій насосів...


propoved.pp.ua


Аналогічний цикл гальмування
Але вже на першій частині цього шляху швидкість їх різко зменшується. А в цей час продовжують формуватися наступні частки, що мають ту ж (один по одному значень) швидкість і здійснюючий аналогічний цикл гальмування. Однак можливий такий випадок, коли частка виявляється в тіні попередньої частки, за якої залишається траса зниженого тиску.

Тоді частки, що рухаються на невеликій відстані від передніх, тобто в зоні, де опір незначно, не будуть помітно втрачати швидкість. При втраті швидкості головною часткою через короткий час її нажене наступна за нею частка й увіллється в неї.

Одержавши новий імпульс і збільшивши масу, фронтова частка стрибком збільшить швидкість, після чого знову почнеться режим гальмування. Якщо прикладу часток, що прибудувалися в тіні попередніх, будуть випливати наступні, то комплекси, що зливаються, будуть періодично одержувати імпульси сили й просуватися вперед, чергуючи цикли поштовху й гальмування при поступовому загасанні руху.

Частки, що не потрапили в слід попередньої, швидко втратять швидкість, "зависнуть" і не будуть визначати швидкість фронту факела, частки ж, що пристроюються в слід поперед що летить, будуть "бомбардувати" і проштовхувати фронтові частки, хоча їхня середня швидкість поступово буде загасати.

Яка ж імовірність влучення наступних часток у слід попередньої? Якщо врахувати, що в початку факела щільність часток дуже велика й відстань між ними мало, імовірність прибудовування часток у голову й рух по трасах велика, тому що тиск у трасі знижено, а між трасами - підвищено.

Частки як би "скачуються" (засмоктуються) у трасу, у результаті чого їхній рух приймає строго організований рух по стихійно сформованих трасах. Тельки в головний (фронтальної) частини факела воно якісно міняється - частки не зберігають швидкість, тому що налітають на двигающиеся спереду, зливаються з ними й передають їм свою енергію поступального руху.
Стр. статті: 1 2 3 4
Паливне господарство Паливне господарствоОсобливий інтерес представляє чистота палива в нафтосховищах, з яких безпосередньо заправляються трактори. Зберігання палива на нефтескладах повинне вироблятися в резервуарах за ДСТ 17032-71 ємністю від 5 до 50 м3. Установлюваних...
Теплообмін і випар Теплообмін і випарГоловна особливість дизельного паливного факела зводиться до того, що в ньому в міру поширення фронту відбуваються нагрівши й випар часточок палива, про що свідчать численні кіно реєстрації. Це також підтверджується...
 
Copyright (c) 2009